اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی Vivo

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی Vivo با برخی محافظ نمایشگرها کار نمی‌کند

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی Vivo ایکس 20 پلاس UD بسیار حساس است. بنابر اعلام ویوو، شما نمی‌توانید از هر محافظ صفحه‌ای برای این گوشی استفاده کنید و باید از محافظ‌های ساخت خود این شرکت استفاده کنید.

چند روز پیش در نمایشگاه CES، کمپانی ویوو از نخستین گوشی هوشمند دنیا مجهز به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر پرده برداری کرد. هرچند اطلاعات مهم گوشی به نمایش درآمده ویوو در آن زمان فاش نشد،‌ به طور مثال نام و زمان عرضه آن را نمی‌دانستیم. شب گذشته ویوو اطلاعات رسمی را از محصول جدید خود منتشر کرد تا بدانیم نام نخستین گوشی مجهز به این تکنولوژی جذاب، ویوو ایکس 20 پلاس UD است. اما این تنها اطلاعات موجود نیست، حال دیگر مشخصات فنی، قیمت و حتی زمان عرضه آن را می‌دانیم، به علاوه این که ویوو پیش فروش گوشی ایکس 20 پلاس UD خود را نیز آغاز کرده است.

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی Vivo بسیار حساس است

اگر شما هم علاقه‌مند به خریداری این گوشی جذاب هستید، باید بدانید که فروش آن از یکم فوریه (12 بهمن ماه) در کشور چین آغاز خواهد شد. اگر قصد دارید یک محافظ صفح هرا نیز برای این گوشی تهیه کنید، باید در نظر بگیرید که برخی از محافظ‌ها که از ضخامت خاصی برخوردارند،‌ از عملکرد صحیح اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی Vivo جلوگیری می‌کنند. به منظور اطمینان از این که کاربران هیچ مشکلی با سیستم بیومتریک گوشی جدید ویوو پیدا نخواهند کرد، این گوشی خود همراه با یک محافظ صفحه نمایش به فروش خواهد رسید که از ضخامت مناسبی برخوردار است تا علاوه بر محافظت از نمایشگر گوشی شما، هیچ مشکلی برای اسکنر اثر انگشت اپتیکال آن به وجود نیاورد.

با توجه به حساسیتی که اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی Vivo دارد، هر زمانی که محافظ صفحه خراب شد باید سعی کنید که از گوشی تا حد ممکن استفاده نکرده تا یک محافظ جایگزین برای آن تهیه کنید. به همین منظور ویوو به عنوان یک وسیله جانبی، این محافظ‌ها را به صورت جداگانه نیز به فروش خواهد رساند. پس اگر می‌خواهید هیچ مشکلی با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی Vivo نداشته باشید، توصیه ما به شما این است که از محافظ‌های اورجینال خود شرکت ویوو برای گوشی خود استفاده کنید.