با پول یک آیفون 6 پلاس چه گجت هایی میتوان خرید ؟

اپل با معرفی آیفون 6 و 6 پلاس، برای اولین بار از گوشی‌هایی با حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی پرده‌برداری نمود. اما مسلما (برای محصولات ساخت کمپانی اپل) این چنین حجم بالایی، قیمت زیادی هم دارد. مدل 128 گیگابایتی (بدون قرارداد) آیفون 6 پلاس، قیمتی معادل 949 دلار دارد که حتی برای یک گوشی هوشمند ساخت اپل هم، رقم زیادی محسوب می‌گردد. اما آیا به این موضوع فکر کرده‌اید که با این قیمت، چه کالاهای دیگری می‌توان خریداری نمود؟

خوب اگر iOS را کنار گذاشته و بخواهید وارد حریم اندروید شوید، می‌توانید با هزینه‌ی 949 دلاری، انتخاب خوبی داشته باشید. با این میزان هزینه می‌توانید یک گوشی Nexus 5، به‌علاوه‌ی یک تبلت Nexus 7 2013، به‌علاوه‌ی یک ساعت هوشمند موتورولا Moto 360 و یک پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای Google Chromecast خریداری نمایید و حتی 87 دلار هم برای خرید لوازم جانبی باقی خواهد ماند!

Apple-iPhone-6-Plus-0

نکته‌ی جالب‌تر این است که جزو طرفداران اپل باشید، با همین 949 دلار می‌تواند یک لپ‌تاپ MacBook Air یازده اینچی مدل 2014 با پردازنده‌ی Intel Core i5 و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD تهیه نموده و باز هم 50 دلار برای شما باقی خواهد ماند!

MacBook-Air

البته با توجه به استقبالی که در روز اول پیش‌فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس از این دو گوشی شد، می‌توان گفت که علاقه‌مندان به این گوشی‌ها، توجه چندانی به قیمت نداشته و احتمالا رکورد فروش گوشی‌های کمپانی‌های رقیب مانند سامسونگ و LG نیز شکسته خواهد شد.

نظر شما چیست ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این قیمت برای مردم سرتاسر جهانه نه فقط در امریکا. که خیلی زیاده. هرچند من آیفون 5اس 16گیگ رو پارسال 770 دلار گرفتم الان که فکر میکنم واسه یه گوشی پول زیادیه.

  2. یک شهروند معمولی آمریکایی مشتغل ساعتی 15 تا 30 دلارپول می گیرد و در روز 5 تا 8 ساعت کار می کند یعنی روزی : 150 تا 200 دلار!!!! واین در هفته میشه : تقریبا 1000 دلار!!!!((البته بیمه و … جدا)) برای اونا میشه پول یک هفته برای ما می شه پول 4 ماه!!

  3. واقعا حیف پول کسی بده ایفون 6 پلاس بگیره !به جاش نوت4 همه چیزش بهتره از 6هست!

  4. اونا که مثل ما نیستند قراردادی میخرند 399 دلار کجاش واسشون گرونه ؟؟؟