مدیرعامل لوتوس

مدیرعامل لوتوس به خاطر سرعت غیرمجاز جریمه شد!

مدیرعامل لوتوس ، ژان مارک گالس به خاطر رانندگی با سرعت بیش از حد مجاز در یکی از بزرگراه‌های انگلستان جریمه شد. گفته می‌شود پلیس وی را از رانندگی محروم کرده است.

یک مرد 54 ساله با سرعت 164 کیلومتر بر ساعت در خیابانی که حداکثر سرعت مجاز آن 112 کیلومتر بر ساعت بود دیده شد. حال به جهت تخلف‌های زیادی که داشته است، گواهینامه راننده توسط پلیس ضبط شده است. این داستان شاید خیلی عجیب به نظر نرسد، اما وقتی بدانیم این راننده ژان مارک گالس، مدیرعامل اجرایی شرکت لوتوس است موضوع جالب می‌شود. وی در حالی که در یک خودرو برند لوتوس نشسته بود و در نزدیکی دفتر کار اصلی لوتوس در نوریچ انگلستان، بزرگاه معروف A11 رویت شد. احتمالا وی برای آزمایش رانندگی به بیرون آمده بوده است و چنین جریمه‌ی سنگینی را متحمل شده است!

خوش شانسی مدیرعامل لوتوس برای جریمه نه چندان سنگین

به نقل از گزارش‌های اخیر یک رسانه بریتانیایی به نام تلگراف،‌ تیم دفاع کننده از گالس هیچ توجیهی برای سرعت غیرمجاز رئیسشان نداشته و نباید تست های رانندگی را به جای پیست های مخصوص به خیابان‌ها آورد. البته شانس بالای مدیرعامل لوتوس این بوده که گواهینامه وی تنها 30 روز ضبط شده است و دادگاه نوریچ هرگونه تست وسایل نقلیه لوتوس را نیز در این بزرگراه ممنوع اعلام کرده است. در بریتانیا، رانندگانی که سرعتی 50 کیلومتر بر ساعت بیشتر از سقف تعیین شده سرعت مجاز داشته باشند، 6 امتیاز منفی را دریافت می‌کنند و یا به مدت 56 روز از رانندگی منع خواهند شد. تیم دفاع کننده از مدیرعامل لوتوس از دادگاه درخواست کرده بود که تنها وی را از رانندگی منع کرده و در سابقه‌اش نمره منفی لحاظ نشود.

مدیرعامل لوتوس ،‌ آقای گالس پیشتر در سال 2014 میلای نیز به خاطر سرعت غیرمجاز 100 کیلومتر بر ساعتی 5 نمره منفی دریافت کرده و به پرداخت جریمه 400 پوندی مجبور شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خب اینم ادمه دیگه عشق کرده پاشو بذاره روی گاز

  2. دمشون گرم که اینقدر قانون مدارن

    • درستشم همینه وظیفه اینا خدمته
      و قانون گذذاری مردم هرکی تخطی کنه باید مجازات بشه
      البته تو ایران ما سعید طوسیو وقتی تبرعه میکنن دیگه باید خفه شد و حرفی نزد

  3. ایران بود… زیر سیبیلی ردش می کردن که هیچ! یه چیزی هم هدیه می دادن بهش بابت سرعتی که تونسته بره D: