شرایط پیش فروش پژو 207

شرایط پیش فروش پژو 207 هاچ بک اتوماتیک در دهه فجر توسط ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش پژو 207 هاچ بک اتوماتیک را به مناسبت دهه فجر اعلام کرده است. پیش فروش این محصول پرطرفدار از روز یازدهم بهمن‌ماه 96 آغاز می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن دهه فجر و به منظور پاسخگویی به نیاز بازار و تامین خواست مشتریان، شرکت ایران خودرو شرایط پیش فروش پژو 207 هاچ بک اتوماتیک را اعلام کرده است. در این طرح فروش، متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت مبلغ 24 میلیون تومان، این خودرو را ثبت نام کرده و در ماه‌های خرداد، تیر یا مرداد 1397 تحویل بگیرند. سود مشارکت نیز بر اساس زمان تحویل خودرو متفاوت تعیین شده است.

مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو اعلام کرد متقاضیان می‌توانند از ساعت 11 صبح روز 11 بهمن 1396 با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و یا نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور برای نام‌نویسی و بهره‌مند شدن از مزایای طرح پیش فروش پژو 207 هاچ بک اتوماتیک اقدام کنند. همچنین در این طرح جهت موفقیت مشتریان در نام‌نویسی و ایجاد عدالت و حفظ حقوق مشتریان، هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهد بود.

پژو 207 آی هاچ بک اتوماتیک از فناوری روز دنیا و سطح تجهیزات مناسب، قابلیت‌های دینامیکی بالا و مصرف سوخت مناسب بهره می‌برد و در بازار ایران نیز از محبوبیت نسبتا خوبی برخوردار است. بخشنامه پیش فروش پژو 207 اتوماتیک از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 11 بهمن 1396 فعال می‌شود و در آن، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم شده است.

شرایط پیش فروش پژو 207 هاچ بک اتوماتیک – بهمن 1396

رنگ‌های قابل عرضهموعد تحویلمبلغ ودیعهمبلغ مابه‌التفاوتنرخ سود مشارکتنرخ سود انصراف
سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی کاسپینخرداد 9724 میلیون تومانپس از صدور دعوتنامه تعیین می‌شود16 درصد13 درصد
تیر 9717 درصد14 درصد
مرداد 9718 درصد15 درصد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قصد خرید ماشین تا سقف 40 میلیون دارم و با توجه به این آشفته بازار شدیدا می ترسم خرید کنم و ضرر کنم

    کسی پیشنهادی برای ما ندار؟

    ماشینی بین 35 تا 40 میلیون

    • قصد جسارت و اینا ندارم دوست عزیز شما خودتون اگاهید که ماشین های صفر کیلومتر همشون اشغال به تمام معنا هستن و میتونید واسه اطمینان سری به نمایندگی ها و تعمیرکارا بزنید
      ماشین های دسته دوم این گزینه بستگی به علاقه خود مثلا من به هیچ وجه ال90نمیخرم حتی خوب باشن ازش خوشم نمیاد اما میتونی پارس 16مدل90به پایین تا 88با کار کرد 50هزارتا گیر اورد که خوبن و ماشین چینی هم یه سری هاشون بد نیستن اما افت شدیدی دارن

  2. قطعا 206 SD خرید بهتریه تا 207i