هتل های حبابی

هتل‌ های حبابی ، یک راه حل جالب برای اقامت در طبیعت

هتل‌ های حبابی استرالیا، اولین نوع از این مدل اقامتگاه‌های خاصی است که در این کشور ساخته شده که برای اولین بار در منطقه شمال غربی سیدنی در فاصله 2 ساعتی تا شهر قرار گرفته است و امکانات خوبی از جمله یک وان حمام چوبی در آن قرار دارد.

کمپ زدن در بیابان یک کار مورد علاقه برای همه مردم نیست. مطمئنان مناظر زیبا و دیدنی در کویر وجود دارد اما مردم فکر می‌کنند که مجبور هستند با گرمای بالا و شرایط طاقت‌فرسای در آنجا مبارزه کنند و به همین دلیل است که این نوع سفرها را کمتر انتخاب می‌کنند.

راه حل؛ هتل‌ های حبابی

راه حلی که اخیرا افراد خلاق فعال در این صنعت به آن دست یافته‌اند ساخت هتل‌ های حبابی کوچکی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند و تصویر جذاب و کامل از محلی که در آن حضور دارید را به شما ارائه دهد. این اقامتگاه‌های حبابی اساساً یک نیم دایره گنبدی شکل هستند که توسط یک سیستم تهیه مناسب که دائما کار می‌کند، هوای آن را تازه نگاه می‌دارد و دمای داخل را صرف نظر از دمای واقعی بیرون، به میزان تعیین شده حفظ می‌کند. مزایای ماندن در این حباب‌ها کاملاً مشخص است و شما می‌توانید در عین حال که درون اقامتگاه خود هستید به صورت کامل محیط زیبایی که در آن قرار دارید را، هر لحظه از شب و روز مشاهده کنید.

هتل‌ های حبابی

از بیابان‌های اردن تا جنگل‌های برفی ایسلند، این اقامتگاه‌ها به شما امکان آن را می‌دهند که به طبیعت پیرامون خود نزدیک‌تر شوید و از دیدن محیط اطراف، آسمان پر ستاره و موجودات زنده لذت ببرید. با گذشت زمان هرساله این هتل‌ های حبابی لوکس‌تر شده‌اند و امکانات آنها در حال افزایش است، شما می‌توانید برخی از این سوئیت‌ها را با چند اتاق مجاور، تخت خواب بزرگ، حمام اختصاصی و حتی سیستم گرمایش در کف پیدا کرده و آن‌ها را برای چند شب اجاره کنید.

بهتر است در ادامه با هم به تماشای تصاویر این هتل‌ های حبابی بنشینیم

هتل‌ های حبابی

 

هتل‌ های حبابی

 

هتل های حبابی

 

هتل های حبابی

 

هتل های حبابی

 

هتل های حبابی

 

هتل های حبابی

 

هتل های حبابی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. عالیه مخصوصا اینکه توی استرالیاست😍😍❤❤

  2. بری دستشویی معلومه خو

  3. آخ که اون عکس توی برفش چقدر خوب بود! داغ دلم تازه کرد

  4. کاملا موافقم همچنین تایید شده که گوگرد و سدیم پراکسید از خودش تولید میکنه که برای سلامتی حیوانات بسیار مضر است! تو 2تا گوشیام اینو نوشته بود نمیدونم!

  5. به هیچ وجهه منل وجوه تایید نمیشه چون دانشگاهه ماساچوست هم به کمبود اکسیژن و وجود مواد شیمیایی در این گنبد ها اشاره کرده