تصاوير و مشخصات دو اسمارت فون نوکيا لوميا 520 و لوميا 720 لو رفت

طبق تصاویر درز کرده‌ از نوکیا، به نظر می‌رسد این کمپانی فنلاندی قصد دارد تا دو ویندوز فون رده متوسط را وارد بازارهای جهانی نماید: لومیا 720 و لومیا 520 دو اسمارت فون جديد نوکيا هستند که تا امروز اخبار متفاوتي از آنها به گوش مي رسيد .در ادامه با اخبار تکميلي گجت نيوز را همراهي کنيد.

باز هم صفحه حساب توئیتر evleaks دست گل به آب داده و این بار تصاویر دو گوشی ویندوز فون رده متوسط نوکیا را منتشر نموده است.به نظر می‌رسد که این دو گوشی ابتدا در اندونزی ارائه خواهند شد، چرا که تصاویری که مشاهده می‌کنید از این کشور درز کرده‌اند.

مشخصات فنی تلفن لومیا 520 که رده پایین بازار را نشانه رفته به بیرون درز کرده است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4 اینچی، پردازنده 2 هسته‌ای 1 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 512 مگابایت حافظه رم است. البته از طریق درگاه میکرو SD می‌توان حجم حافظه ذخیره سازی لومیا 520 را افزایش داد. لومیا 520 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد و فاقد دوربین جلو است!

اما لومیا 720 که بازار میانی را نشانه رفته مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچ، دوربین 6 مگاپیکسل در پشت و دوربین 2 مگاپیکسل در جلو است. باقی مشخصات فنی لومیا 720 شبیه به لومیا 520 است.

علاوه بر این، شایعه شده که نوکیا در کنگره جهانی موبایل از نسخه جدید لومیا 920 با بدنه آلومینومی باریک‌تر و سبک‌تر نیز رونمایی خواهد کرد. تلفنی که با نام رمز Catwalk شناخته می‌شود. تلفن دیگر نوکیا با نام رمز Laser قرار است دوربین 41 مگاپیکسلی 808 Pureview را وارد دنیای ویندوز فون کند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*