شماتیک گلکسی اس 9 پلاس

شماتیک گلکسی اس 9 پلاس ابهامات مربوط به حاشیه بیشتر صفحه را رفع می‌کند

شماتیک گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) در کنار تصویر نسل قبلی این پرچمدار، اطلاعات جالبی را فاش می‌کند. آیا امسال شاهد افزایش حاشیه‌های صفحه خواهیم بود؟

ایوان بلس به عنوان یکی از مورد اعتمادترین افشاگران در حوزه تلفن های هوشمند، تا به امروز بسیاری از اطلاعات را مربوط به پرچمداران را پیش از معرفی رسمی، در اختیار کاربران قرار داده است. پیش‌تر نیز او با انتشار رندر گوشی جدید سامسونگ، توجه همگان را به خود جلب کرد. ولی حالا شماتیک گلکسی اس 9 پلاس در کنار گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده که بر خلاف اطلاعات قبلی، از افزایش ضخامت حاشیه‌های صفحه خبر می‌دهد.

تصویر منتشر شده از موبایل جدید کره‌ای‌ها که به کمک فناوری CAD طراحی شده است، دستگاهی تقریبا مشابه مدل 2018 محصولات سری گلکسی A را نشان می‌دهد. ابتدا ما تصور می‌کردیم که این طرح مربوط به یک گوشی موبایل دیگر است، اما انتشار مجدد آن توسط یکی از افشاگران مشهور با نام کاربری “OnLeaks”، طراحی متفاوت بخش جلویی در مقایسه با گلکسی اس 8 را به تصویر می‌کشد. این در حالی‌ست که پیش‌تر ما فکر می‌کردیم فقط بخش پشتی دست‌خوش تغییر می‌شود.

اگر عکسی که توسط استیو همراستافر (Steve Hemmerstoffer) در اختیار کاربران قرار داده است صحت داشته باشد، کاربران باید در انتظار شیب ملایم‌تر در بخش‌های کناری گلکسی S9 پلاس باشند. در واقع انحنای این قسمت از صفحه نمایش، زودتر آغاز شده و البته زودتر هم با حاشیه ادغام می‌شود تا در نتیجه آن شاهد افزایش ضخمات حاشیه نسبت به گلکسی اس 8 باشیم. این یعنی گوشی جدید سامسونگ ظرافت کمتری در مقایسه با گلکسی اس 8 دارد، اما کاهش حاشیه‌ها کار کردن با دستگاه را آسان‌تر کرده و مانع لمس غیر عمدی لبه‌های صفحه می‌شود. در این صورت، کار تولیدکنندگان محافظ‌های صفحه نیز آسان‌تر خواهد بود.

به هر صورت، ممکن است سامسونگ با کاهش حاشیه‌های بالایی و پایینی اما با افزایش آنها در بخش‌های کناری، نسبت صفحه به پنل جلویی قبلی را حفظ کند. تصور می‌کنید با این طراحی، گلکسی +S9 همانند نسل قبلی موفق خواهد بود؟

شماتیک گلکسی اس 9 پلاس