سرویس پرواز گوگل

با سرویس پرواز گوگل از تاخیر در پروازهایتان مطلع شوید

سرویس پرواز گوگل (Google Flights) اینک شما را از تاخیر احتمالی در پروازهایتان مطلع خواهد کرد. نسخه جدید گوگل فلایت مناسب افرادی است که دائم در حال سفر هستند.

مجموعه گسترده‌ای از داده‌های گوگل با ابزار جستجوی هتل و سرویس پرواز گوگل به صنعت گردشگری کمک شایانی می‌کنند. حال گوگل ویژگی‌های جدیدتری را به این سرویس اینترنتی جستجوی بلیت هواپیمای خود پرداخته است.

باید با قابلیت پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت شروع کنیم، گوگل اطلاعات خاصتری را درباره پرواز‌های ارزان‌تر ارائه خواهد کرد. انواع جدیدی از پروازهای پایه اقتصادی ممکن است گزینه‌ای برای انتخاب صندلی نداشته باشند، به طوری که سرویس پرواز گوگل این اطلاعات را فراهم کرده و در اختیار شما قرار خواهد داد.

مهم‌تر از همه گوگل فلایت می‌تواند شما را از تاخیر احتمالی پروازهایتان مطلع کند. گوگل از ترکیبی از داده‌های ذخیره شده و اطلاعات وضعیت پرواز اخیر برای پیش‌بینی پرواز‌های به تاخیر افتاده استفاده می‌کند. سرویس پرواز گوگل همچنین ارائه کننده اطلاعاتی نظیر دلایل تاخیر پرواز شما است تا بتوانید از همه چیز مطلع باشید. البته در نظر داشته باشید که پیش‌بینی‌های گوگل به طور 100 درصدی نیستند و الگوریتم‌های گوگل تضمین 80 درصدی می‌دهند.

برای جستجوی اطلاعات پرواز فقط نام شرکت هوایی، شماره پرواز یا مسیر پرواز (به طور مثال از سان فرانسیسکو به هنگ کنگ) را باید به گوگل بگویید تا هر اطلاعاتی نیاز است را در اختیار شما قرار دهد. این بخر خوبی برای کاربرانی است که در طول ماه چندین بار مسافرت (چه کاری چه شخصی) می‌کنند.

ورود به سرویس پرواز گوگل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بدرد بخوره ولی به درد ما نه

  2. این کارامده واسمون ای مدت هرچی پرواز بود تاخیر داشت