سرفیس فون مایکروسافت

سرفیس فون مایکروسافت با «لولای زنده» و طراحی متمایز ارائه می‌شود

اسناد لو رفته از یکی از پتنت‌های مرتبط با سرفیس فون مایکروسافت (Microsoft Surface Phone)، طراحی این گوشی و مکانیسم «لولای زنده» را به تصویر می‌کشد. آیا ما با محصولی متفاوت رو به رو خواهیم بود؟

سرفیس فون مایکروسافت (یا هر نام دیگری که خواهد داشت) یکی از محصولات مورد انتظار حوزه فناوری است که بعد از گذشت چند سال، هم‌چنان خبری از معرفی آن نیست. با این وجود، ما باز هم شاهد انتشار اطلاعات یکی از پتنت‌های وابسته به آن یا دستگاه جدید این شرکت از سری سرفیس هستیم که جزئیات جالبی از طراحی را فاش می‌کند.

یکی از موارد قابل توجه، بهره‌گیری از سیستمی مخصوص است که با عنوان “لولای زنده” از آن یاد شده و به دو نمایشگر دستگاه اجازه باز شدن می‌دهد تا به صورت یک‌پارچه بتوان از آن در حالت تبلت استفاده کرد. همچنین، این گوشی تاشو تنها با یک نمایشگر نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد که در آن صورت باید یکی از نمایشگرها را روی دیگری قرار داد.

سرفیس فون مایکروسافت

در شماتیک بالایی، رنگ خاکستری در بخش مرکزی همان لولای زنده است که دو نمایشگر را به یکدیگر متصل می‌کند. این نمایشگرها با دو عدد 160 و 170 شماره‌گذاری شده‌اند و لولای زنده علاوه بر اطمینان از اتصال صحیح، امکان تنظیم دستگاه با درجه‌های نامحدود و دلخواه را فراهم می‌کند. زمانی که این گوشی انعطاف پذیر را تا کنید نیز اندازه‌ای مشابه یک کتاب جیبی خواهد داشت و می‌توان از آن به عنوان یک گوشی استفاده کرد.

سرفیس فون مایکروسافت

همچنین لولا به کاربران اجازه می‌دهد تا از سرفیس فون مایکروسافت در سه حالت 180 درجه، 360 درجه و حالتی که هیچ‌کدام از نمایشگرها مشخص نیست، استفاده کنند.

در توضیحات ارائه شده، مایکروسافت این وسیله جدید را به عنوان “دستگاه چندبخشی” توصیف می‌کند. به علاوه، اهالی ردموند به محدود بودن اندازه صفحه نمایش گوشی های موبایل امروزی هم اشاره کرده‌اند که این موضوع می‌تواند ما را نسبت به نهایی شدن طرح پیش رو امیدوار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هرچند مسخره س
    ولی این لامصب تو همه چی ایده داره

  2. شدیدن منتظرم تا بیاد و یه دونشو نخرم!؟

  3. چقدر مسخره مایکروساف میسازه ولی سیس عاملش ویندوز نیس