گوشي هاي 105 و 301 ، ارزان قيمت هاي جديد نوکيا در MWC 2013

شرکت نوکيا علاوه تولين گوشي هاي قدرتمند و کارامد سال هاست که با معرفي و عرضه گوشي هاي ارزان قيمت نبض اين بازار را دست داشته و هميشه گوشي هاي ارزان قيمت نوکيا طرفداران بسياري در سرار جهان داشته اند.امروز نوکيا پس از معرفي دو اسمارت فون ويندوزي جديد خود به معرفي دو گوشي ارزان قيمت با نام هاي nokia 105 و nokia 301 نيز پرداخت که در ادامه با آنها آشنا خواهيم شد.

نوکيا 105 :

ارزان ترین گوشی شرکت نوکیا تا به امروز در رویداد MWC معرفی شد. این گوشی که نوکیا ۱۰۵ نام دارد تنها ۱۵ یورو قیمت دارد. رادیو اف ام، ساعت سخنگو، چراغ قوه و قابلیت ضد گرد و غبار از مشخصات این گوشی ارزان قیمت است. نوکیا ۱۰۵ قرار است در بازارهای چین، مصر، هند، اندونزی، نیجریه، روسیه، ویتنام، آفریقا، خاورمیانه، آسیا، اقیانوسیه و اروپا در رنگ های مشکی و فیروزه ای عرضه شود. زمان عرضه آن در سه ماهه اول سال است.

نوکيا 301 :

نوکيا همچنين در رویداد خود در MWC از گوشی نوکیا ۳۰۱ خود نیز رونمایی کرد. صفحه نمایش ۲.۴ اینچی، پشتیبانی از دو سیم کارت، دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی با بعضی از قابلیت های موجود برروی اسمارت فون های لومیا و مرورگر Nokia Xpress از مشخصات این گوشی می باشد.

نوکیا ۳۰۱ در رنگ های قرمز، زرد، فیروزه ای، سفید و مشکی با قمیتی ۶۵ یورویی در آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، اروپا، هند، خاورمیانه و آمریکای لاتین عرضه می شود. سه ماهه دوم سال زمان عرضه این مدل می باشد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*