رندر جدید گلکسی اس 9 سامسونگ

رندر جدید گلکسی اس 9 سامسونگ در فضای وب منتشر شد

در حالی که همه بی‌صبرانه در انتظار فرا رسیدن 25 فوریه (ششم اسفند ماه) هستیم تا سامسونگ از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، جدیدترین رندر جدید گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) به همراه رنگ‌بندی نهایی آن در فضای وب به بیرون درز کرد.

برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم که قرار است شرکت سامسونگ از خانواده گلکسی S9 خود در شهر بارسلون اسپانیا رونمایی کند. با این حال هر روز شاهد انتشار رندرهای رسمی و جدیدی از این محصولات هستیم تا دیگر مراسم نهایی شرکت سامسونگ هیچ هیجان خاصی نداشته باشد.

اگر به خاطر داشته باشید چند روز قبل ویدیوی رسمی مربوط به قاب‌های گوشی گلکسی S9 در فضای مجازی منتشر شد و از طراحی نهایی و دقیق این محصولات خبردار شدیم. به استناد این ویدیو و چندین گزارش منتشر شده از منابع مختلف و لودهنده‌ها، سامسونگ امسال اولین گوشی پرچمدار سری اس خود را با دوربین دوگانه روانه بازار می‌کند؛ نام این محصول نیز گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) خواهد بود. علاوه بر این حسگر اثر انگشت این محصولات نیز در مکان دیگری قرار گرفته است. در نهایت رنگ بنفش یکی از گزینه‌های پیش روی خریداران جهت تهیه محصولات خانواده S9 خواهد بود.

حالا نیز رندر جدید گلکسی اس 9 سامسونگ توسط ایوان بلاس، یکی از معروف‌ترین و با سابقه‌ترین لو دهنده‌های فضای مجازی، منتشر شده و رنگ بنفش این محصول در رندر وی تایید شده است. ایوان بلاس همچنین رنگ‌بندی نهایی این پرچمدار جدید را نیز در توییت جدید خود لو داده است. به گفته او، دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی +S9 در چهار رنگ‌بندی وارد بازار می‌شوند: مشکی، بنفش، خاکستری و آبی. گذشته از این موضوع، گلکسی اس 9 سامسونگ طبق معمول در مدل‌های ویژه و خاصی در طی سال 2018 معرفی و عرضه می‌شود.

این رندر جدید گلکسی اس 9 که توسط آقای ایوان بلاس منتشر شده است باز هم اختصاصی بودن دوربین دوگانه برای نسخه پلاس پرچمدار سامی را تایید می‌کند. بدین ترتیب سامسونگ که تاکنون گوشی‌ های معمولی و پلاس را با مشخصات دوربین یکسانی روانه بازار می‌کرد، از امسال قصد تغییر رویه دارد و سیاستی مشابه با شرکت اپل و آیفون‌ های آن را در پیش می‌گیرد؛ آیفون های معمولی این شرکت از یک دوربین در پشت بهره می‌برند، در حالی که شاهد دوربین دوگانه در نسخه پلاس آنها هستیم. در ادامه توجه شما را به رندر جدید گلکسی اس 9 که توسط ایوان بلاس منتشر شده جلب می‌کنیم:

رندر جدید گلکسی اس 9 سامسونگ

رنگ بنفش گلکسی اس 9 سامسونگ در این تصویر دیده می‌شود.

حالا با در اختیار داشتن اطلاعات کافی پیرامون رنگ‌بندی گلکسی S9 سامسونگ، مشخصات دوربین و لوازم جانبی رسمی آن دیگر چیز خاصی برای روز رونمایی از این کهکشانی جدید باقی نمی‌ماند و بعید است که سورپرایزی در راه باشد. به هر حال باید تا تاریخ ششم اسفند ماه و رونمایی گوشی Galaxy S9 سامسونگ صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کمتر از 20 روز تا معرفی یکی از غول های دنیای موبایل در سال 2018… ✌️✌️✌️✌️?❤️