سونی اکسپریا ایکس زد 2

نام سونی اکسپریا ایکس زد 2 به طور اتفاقی در یک توییت تایید شد

سونی ماه آینده در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی پرچم دار جدید خود رونمایی خواهد کرد. اخیرا یکی از شرکت های ارتباطی، از سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Sony Xperia XZ2) به طور اتفاقی در یک توییت خود نام برده است!

یکی از کاربران شرکت سونی، در توییتی که برای شرکت ایرلندی Three ارسال کرد در مورد گوشی جدید سونی اکسپریا سوال پرسیده بود. در پاسخ این توییت که دقیقا در مورد وجود و یا عدم وجود اکسپریا ایکس ای 2 سوال شده، شرکت ایرلندی اعلام کرده که سیستم‌های مخابراتی آن‌ها از ایکس ای 2 پشتیبانی نخواهد کرد و گوشی سونی که مورد پشتیبانی قرار خواهد گرفت سونی اکسپریا ایکس زد 2 است.

سونی اکسپریا ایکس زد 2 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، بنابراین پاسخ توییت که از طرف شرکت Three ارسال شده یک پیام اشتباه بوده است و به سرعت پس از آن حذف شد. بر اساس اسکرین شات گرفته‌شده از توییت، صحت مسأله تایید می‌شود.

اکسپریا ایکس زد 2

اخیرا شنیده می‌شد که سونی به زودی از یک یا دو گوشی هوشمند جدید در نمایشگاه MWC 2018 تا پایان ماه فوریه رونمایی خواهد کرد. شایعاتی در مورد معرفی سونی اکسپریا ایکس زد 2 و سونی اکسپریا ایکس زد پرو نیز به گوش رسیده بود. آخرین گوشی‌های معرفی‌شده سونی، سه گوشی هوشمند میان رده اکسپریا ایکس ای 2، اکسپریا ایکس ای 2 اولترا و اکسپریا ال 2 بوده‌اند که با قیمت های 349،  449 و 249 دلار وارد بازار جهانی شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سرکار رفتیم خخخخخ