آمار فروش تبلت

آمار فروش تبلت در سه ماهه آخر سال 2017؛ اپل پیشتاز بازار تبلت

تبلت ها همچون سال های گذشته با روند فروش خوبی روبرو نیستند. در آخرین آمار فروش تبلت در سه ماهه چهارم سال 2017، اپل در صدر جدول قرار گرفت و سامسونگ به رتبه سوم رفت.

در سه ماهه آخر سال 2017 شاهد افت فروش 7.9 درصدی تبلت نسبت به سال 2016 بوده‌ایم. همچنین آمار فروش تبلت در سال 2017 به طور کلی با 6.5 درصد افت نسبت به سال 2016 مواجه شده است.

البته در این شرایط، اپل، آمازون و هواوی هر سه رشد فروش تبلت، چه در سه ماهه آخر سال  2017 و چه در کل سال را نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌اند.

آمار فروش تبلت

اپل بیشترین سهم از فروش تبلت در سه ماهه چهارم سال 2017 میلادی داشته و همچنین با رشد 0.6 درصدی مواجه شده است. در حالی که آمازون با رشد استثنایی 50.3 درصدی که بیشتر به خاطر تخفیف‌های استثنایی به دست آمده، در رده دوم قرار گرفته است.

تبلت های سامسونگ در این سه ماهه از نظر فروش افت کرده‌اند و این شرکت به رده سوم فروش تبلت در سه ماهه سوم سال 2017 رسید. البته این شرکت از نظر فروش در کل سال توانست رتبه دوم خود را حفظ کند.

آمار فروش تبلت

علیرغم تلاش‌های زیاد هواوی، این شرکت از نظر فروش تبلت رشدی 11.9 درصدی در سه ماهه آخر سال و رشد 28 درصدی در کل سال را به دست آورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی های خوبی نداره اما شکی توش نیست حکمران به حق بازار تبلته

  2. هیچ وقت با تبلت کنار نیومدم

  3. ایول ایوله ایول من نمی ولم ایول