رنگ های سامسونگ گلکسی اس 9

تمام رنگ های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ را در اینجا ببینید

در این مطلب تمام رنگ های گلکسی اس 9 گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S9 & Galaxy S9) که در نخستین زمان عرضه این دو گوشی در دسترس خواهند بود به نمایش می‌گذاریم.

از‌ آنجایی که کمتر از یک ماه تا رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ زمان باقی مانده است، رفته رفته اطلاعات قابل اعتماد بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. این وضعیت به جایی رسیده که اکنون هیچ چیزی درباره پرچمداران آتی سری S بر ما پوشیده نیست! بعد از این که مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ با انتشار عکس جعبه آن لو رفت، اکنون اطلاعاتی درباره رنگ های گلکسی اس 9 به دست آورده‌ایم. این رنگ‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • مشکلی نیمه شب (مید نایت بلک)
  • ارغوانی یاسی
  • خاکستری تیتانیومی
  • آبی مرجانی

این رنگ های گلکسی اس 9 و برادر بزرگتر آن به لطف توییتی که اخیرا توسط ایوان بلاس منتشر شده است فاش شده‌اند. این فاش‌کننده اسرار گوشی های موبایل چندی پیش رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را نیز در کنار یکدیگر منتشر کرده بود.

رنگ های سامسونگ گلکسی اس 9

بیشتر رنگ های گلکسی اس 9 تکراری هستند

بیشتر گزینه‌های رنگ برای ما آشنا بوده و آن‌ها را در گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و همچنین گلکسی نوت 8 مشاهده کرده‌ایم. اما گزینه رنگ ارغوانی یاسی جدید محسوب می‌شود. برخلاف رنگ لطیف خاکستری ارکیده پرچمداران سال 2017، این رنگ جدید عمیق‌تر بوده و سایه رنگ کامپوزیت برجسته‌تری دارد. پیش‌بینی می‌کنیم همانند روال سال‌های قبل، با گذشت زمان، سازنده هر از چند گاه یک نسخه جدید دارای رنگ متفاوت از سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی کند. به این ترتیب کاربران جدید بیشتری به خرید آن‌ها ترغیب خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مشکیش عالی حرف نداشت

  2. فقط مشکیش ❤️❤️??✌️?

    زشت ترینش هم بنفشه ?????