نسل جدید لپ تاپ های اچ پی EliteBook

نسل جدید لپ تاپ های اچ پی EliteBook معرفی شدند

نسل جدید لپ تاپ های اچ پی EliteBook معرفی شدند. این لپ تاپ‌ها در سه سایز 13، 14 و 15 اینچی با نام‌های Elitebook 840, EliteBook 830 و EliteBook 850 به فروش خواهند رسید.

موردی که این روزها برای وب کم‌ها وجود دارد این است که در صورت هک شدن آن‌ها توسط هکرها و سودجویان، آن‌ها می‌توانند بدون اطلاع شما هر آنچه روبروی وب کم لپ تاپتان وجود دارد را ببینند. به همین خاطر است که معمولا کارشناسان توصیه می‌کنند وب کم و میکروفون لپ تاپ خود را هنگامی که از آن‌ها استفاده ندارید با یک کاور بپوشانید.

حال به نظر می‌رسد کمپانی اچ پی نیز چنین ایده‌ای را در نسل جدید لپ تاپ های اچ پی EliteBook‌ پیاده سازی کرده است و یکی از قابلیت‌های پیشفرض آن‌ها یک کاور وب کم خواهد بود. شاید این تکنولوژی فوق‌العاده جذاب و نوآورانه نباشد، اما حداقل اگر شما علاقه‌مند به حفظ تمام عیار حریم شخصی خود هستید می‌تواند این خبر خوبی برای شما باشد. البته توجه داشته باشید که این قابلیت تنها با مدل‌های فاقد نمایشگر لمسی ارائه خواهد شد؛ زیرا به نقل از کمپانی HP، مدل‌های مجهز به نمایشگر لمسی نمی‌توانند از این کاور میزبانی کنند.

علاوه بر یک کاور وب کم، لپ تاپ های اچ پی EliteBook جدید به یک میکروفون بهبودیافته‌تر World-Facing نیز مجهز شده‌اند که می‌تواند در مکالمات صوتی اسکایپ کیفیت بسیار عالی را به شما ارائه کرده و یا در هر نوع تماس VoIP یا کنفرانس ویدیویی عملکرد بی‌نقصی را در اختیار شما قرار دهد. این لپ تاپ ها در سه سایز مختلف عرضه خواهند شد. مدل EliteBook 830 G5 دارای نمایشگر 13 اینچی، EliteBook 840 G5 دارای نمایشگر 14 اینچی و EliteBook 850 G5 نیز دارای نمایشگر 15 اینچی است.

قیمت لپ تاپ های اچ پی EliteBook

هر سه مدل نسل جدید لپ تاپ های اچ پی EliteBook به ترتیب اندازه نمایشگر خود با قیمت‌های 1049 دلار، 1029 دلار و 1039 دلار از اواخر ماه جاری میلادی به  فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ینی خاک بر سرما مملکت نیس که همین لبتابو بابتش وقتی پنج و نیم میلون پیاده بشی واقعا زور داره معلومه کسی نمیخره

  2. خرید محصولات هزار دلاری به بالا با این قیمت دلار برای ما رسما تبدیل شده به یه آرزو…