هواوی پی اسمارت

هواوی پی اسمارت (Huawei P Smart) وارد ایران شد؛ مشخصات و قیمت گوشی میان رده هواوی

گوشی جدید و زیبای هواوی پی اسمارت (Huawei P Smart) وارد بازار ایران شد. در ادامه، مشخصات، امکانات، ویژگی‌ها و قیمت جدیدترین گوشی میان رده هواوی را مشاهده می‌کنید.

هواوی P Smart به عنوان گوشی جدید، زیبا و خوش‌قیمت این برند چینی و با برخورداری از امکانات زیاد در قالب یک گوشی میان رده، به بازار ایران وارد شد. این گوشی میان رده، امکانات و قابلیت‌های گسترده‌ای دارد و با ظاهر زیبا و شکیل و قیمت مناسب خود می‌تواند توجه نسل جوان را به خود جلب کند.

آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 8 اوریو به همراه جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI 8.0، امکانات نرم افزاری این گوشی را با یک نمایشگر FullView در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هواوی پی اسمارت با الگوریتم اختصاصی Huawei برای زیباسازی چهره‌ها، گرفتن سلفی با اشاره دست و قابلیت‌های دیگر، به انتخابی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به سلفی و به اشتراک‌گذاری این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

هواوی پی اسمارت

ویژگی‌های هواوی پی اسمارت

وسعت تصویر با صفحه نمایش FullView

امروزه گوشی های هوشمند وارد عصر نمایشگرهای تمام صفحه یا همان FullView شده‌اند. هواوی پی اسمارت نیز از این قاعده مستثنی نیست و به یک صفحه نمایش 5.65 اینچی با نسبت نمایش 18:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس (+FHD) معادل 2160 در 1080 پیکسل مجهز شده است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی 76 درصد بوده که در گوشی‌های میان رده‌ای با قیمت مشابه P Smart بی‌نظیر است. هواوی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا صفحه نمایش بدون حاشیه و با طراحی کارآمد را به کاربران ارائه کند.

اندازه این مانیتور به خوبی به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور همزمان با دو نرم افزار در کنار هم در گوشی خود کار کنند. همچنین امکان تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت برای این موضوع پیش‌بینی شده است. علاوه بر آن، صفحه نمایش پی اسمارت از استاندارد 2.5D بهره می‌برند و لبه‌های آن به شکل منحنی طراحی شده که زیبایی و خوش‌دست بودن گوشی را موجب شده است.

طراحی زیبا با بدنه‌ای فلزی

گوشی هواوی پی اسمارت با بدنه‌ای فلزی طراحی شده و در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی وارد بازار شده است. این گوشی برای امنیت بیشتر به سنسور اثر انگشت مجهز شده که در پشت گوشی قرار گرفته و مانند سایر گوشی های جدید هواوی، سرعت و دقت بالایی دارد. همچنین ضخامت این گوشی تنها 7.45 میلی‌متر است و گوشه‌های گرد آن باعث شده راحت‌تر در دست قرار بگیرد.

دوربین دوگانه برای گرفتن عکس‌های باکیفیت

هواوی پی اسمارت از دوربین اصلی با لنز دوگانه بهره می‌برد. یکی از لنزها 13 مگاپیکسل و دیگری 2 مگاپیکسل است. در گوشی‌های رقیب P Smart در این رده قیمتی، کمتر شاهد به کارگیری دوربین دوگانه هستیم و این گوشی را می‌توان اولین اسمارت فون بازار با این قیمت دانست که به دوربین دوگانه مجهز شده است.

دوربین پی اسمارت با بهره‌گیری از قابلیت PDAF، سرعت فوکوس بالایی دارد و می‌تواند حتی از اجسام در حال حرکت نیز عکس‌های شفافی بگیرد. این دوربین قابلیت‌های دیگری هم دارد که باعث کارآمدی بیشتر عکاسی شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به عکاسی با تشخیص حرکت دست، زیباسازی کارآمد چهره سوژه‌ها و 16 سطح محو کردن زمینه عکس در حالت بوکه (Bokeh) اشاره کرد. اندازه دیافراگم بزرگ این گوشی نیز نورگیری مناسب لنزها را موجب شده است. تمام این امکانات و قابلیت‌ها در کنار چیپ ISP اختصاصی برای دوربین هواوی P Smart باعث شده تا کاربران بتوانند خیلی سریع کارهای مد نظر خود را روی عکس‌ها پیاده‌سازی کنند.

هواوی پی اسمارت

دوربین سلفی پی اسمارت نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که از حالت عکاسی پرتره پشتیبانی می‌کند. همچنین این دوربین سلفی می‌تواند با تشخیص دقیق چهره سوژه، حتی جنسیت آن را تشخیص داده و افکت‌های لازم را به صورت خودکار روی عکس پیاده کند.

تجربه کاربری روان با رابط کاربری و پردازنده قدرتمند

آخرین نسخه از رابط کاربری هواوی یعنی EMUI 8.0 به همراه سیستم عامل اندروید 8 اوریو در هواوی پی اسمارت قرار گرفته است. تلفیق این سیستم عامل و رابط کاربری با پردازنده 8 هسته‌ای کایرین 659، قابلیت یادگیری ماشینی، هوشمندی در تشخیص رفتار کاربر و شرایط محیط و تجربه کاربری روان و متفاوت را برای کاربران فراهم می‌کند.

در پردازنده 8 هسته‌ای کایرین 659، چهار هسته با سرعت 2.35 گیگاهرتز و 4 هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز قرار گرفته است. این پردازنده پیش از این در گوشی های میان رده و بالارده هواوی به کار رفته بود و عملکرد خوب و کارآمدی را از خود نشان داده است.

سنسور اثر انگشت با سرعت و دقت بالا

هواوی در گوشی پی اسمارت از سنسور اثر انگشت نسخه Fingerprint 4.0 استفاده کرده که می‌تواند در سرعت فوق‌العاده 3 دهم ثانیه، اثر انگشت کاربر را شناسایی کند. این سنسور اثر انگشت می‌تواند در بخش‌های مختلف نیز کاربردهای گوناگونی پیدا کند؛ به عنوان مثال در حالت عکاسی سلفی می‌توانید از آن به عنوان دکمه شاتر استفاده کرده یا زمان فعال شدن زنگ ساعت گوشی آن را خاموش کنید.

قیمت مناسب و به صرفه

هواوی پی اسمارت با تمام این امکانات و ویژگی‌ها به یک گوشی میان رده کارآمد در مقایسه با رقیبان هم‌رده خود تبدیل شده و با قیمت مناسب و به صرفه 220 دلار به بازار ایران عرضه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام بین گوشی
    P smart
    honor 7x
    mate 8
    Redmi 5 plus
    کدومش بهتره

  2. سلام من این گوشی رو سه روز پیش خریدم واقعان عالیه از نظره دروبین بازی‌های سنگینم راحت اجرا میکنه اثر انگشتم سه دهم ثانیه باز میکنه از نظره باطریم عالیه لنگتون نمیذاره در کل میخام بگم اگه میخاین تو این قیمت گوشی بخرین پیشنهاد میدم این گوشی رو بخرین

  3. یک میلونو صد عالیه این گوشی خریدنش