آلکاتل از اسمارت فون One Touch Snap و نسخه LTE آن رونمايي کرد

شرکت آلکاتل دو اسمارت فون دیگر خود را در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشت. یکی از آنها One Touch Snap نام دارد و دیگری هم نسخه مجهز به LTE آن یعنی Snap LTE. پروسسور آن ۱.۲ گیگاهرتزی ۴ هسته ای و رم آن ۱ گیگابایت می باشد. در ادامه با اخبار تکمیلی و گالری تصاویر گجت نیوز را همراهی فرمایید .

صفحه نمایش وان تاچ اسنپ ۴.۵ اینچی با رزولوشن qHD است که با استفاده از Dragontail Glass و oleophobic مقاومت لازم در برابر ضربات ناگهانی و البته اثر انگشت را دارد. سیستم عامل Snap، اندروید ۴.۲ جیلی بین و باتری آن ۱۸۰۰mAh است. حاظه داخلی ۴ گیگابایت به همراه یک اسلات مایکرواس دی نیز مقدار فضایی است که در اختیار کاربر قرار می گیرد. در پشت دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو ۱.۳ مگاپیکسلی وجود دارد. ابعاد این اسمارت فون آلکاتل ۱۳۰.۳ در ۶۷ در ۸.۹۹ میلیمتر است.

گالری تصاویر Alcatel One Touch Snap

{photo}91/12/09/Alcatel-OneTouch-Snap{/photo}

نسخه LTE این اسمارت فون با اسمارت فون اصلی متفاوت می باشد. صفحه نمایش آن ۴.۶۵ اینچی FWVGA (رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل) که با پوششی از Dragontail Glass و oleophobic پوشیده شده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت، دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو، ابعاد ۱۳۴ در ۶۹.۶ در ۱۰.۹ میلیمتر، باتری ۲۲۰۰mAh و سیستم عامل اندروید ۴.۱ جیلی بین از مشخصات این نسخه است. Snap LTE دارای پروسسور ۱.۴ گیگاهرتزی و دو هسته ای اسنپ دراگون می باشد.

گالری تصاویر Alcatel One Touch Snap LTE

{photo}91/12/09/Alcatel-OneTouch-Snap-LTE{/photo}

هنوز قیمت این دو محصول جدید آلکاتل اعلام نشده، ولی قرار است این دو نسخه در ماههای آوریل و جولای روانه بازار شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*