تصاویر هواوی پی 20 پلاس

تصاویر هواوی پی 20 پلاس و ویدیوی 360 درجه این گوشی منتشر شد

تصاویر هواوی پی 20 پلاس (Huawei P20 Plus) همراه با ویدیوی 360 درجه آن منتشر شد. حالا ما پیش از معرفی رسمی، با طراحی این موبایل و نحوه قرارگیری دوربین سه گانه در بخش پشتی آشنا هستیم.

روز گذشته، یکی از افشاگران مورد اعتماد با نام کاربری OnLeaks، ویدیو و چندین عکس از نسخه لایت گوشی های جدید هواوی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. حالا همین کاربر در شبکه اجتماعی توییتر، تصاویر هواوی پی 20 پلاس را منتشر کرده است که به خوبی ابهامات مربوط به طراحی این تلفن هوشمند با ابعاد تقریبی 155.3 در 74.2 در 7. میلی‌متر را برطرف می‌کند.

نخستین چیزی که احتمالا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، بریدگی بالای صفحه است. پیش‌تر اعلام شده بود که فقط هواوی P20 پرو با این طراحی به دست کاربران می‌رسد. اما بعد از انتشار عکس‌های مربوط به نسخه لایت با برش صفحه، به نظر می‌رسد تمام اعضای خانواده جدید چینی‌ها به همین صورت تولید می‌شوند. در این بخش، از دو سنسور دوربین استفاده شده تا بتوان تصاویر سلفی را با کیفیتی بسیار بالا ثبت کرد.

قاب پشتی گوشی، میزبان دوربین سه گانه با آرایشی عمودی است. هرچند، این چینش کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که سنسور سوم، خارج از برآمدگی دوربین قرار گرفته است. همچنین در این بخش خبری از سنسور اثر انگشت نیست که در نتیجه آن، احتمالا هواوی P20 پلاس با یکی از دو فناوری تشخیص چهره و یا حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش به فروش رسد. سوراخی که در بخش بالایی دیده می‌شود هم برای جک 3.5 میلی‌متری صدا بسیار کوچک است؛ در این صورت احتمالا سازندگان در این قسمت از فرستنده IR استفاده کرده باشند.

در ادامه می‌توانید این ویدیو و عکس‌های جدید را تماشا کنید:

تصاویر هواوی پی 20 پلاس

ویدیوی 360 درجه هواوی پی 20 پلاس