گلکسی جی 3 استار

سامسونگ نام گلکسی جی 3 استار و گلکسی جی 7 استار را ثبت کرد

سامسونگ گلکسی جی 3 استار (Galaxy J3 Star) و گلکسی جی 7 استار (Galaxy J7 Star) نام گوشی هایی هستند که به نظر باید در آینده‌ای نزدیک منتظر معرفی آن‌ها باشیم. طبق تجربه پیشین از محصولات سری J سامسونگ، آن‌ها میان‌رده‌هایی ارزشمند به شمار می‌آیند.

گوشی های موبایل سامسونگ به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند. محصولات سری S اصلی‌ترین پرچمداران این شرکت محسوب می‌شوند (گوشی های سری نوت به خاطر داشتن قلم، ورژنی پیشرفته‌تر از همین محصولات به شمار می‌آیند). اما میان‌رده‌های این شرکت به دو سری A و J تقسیم می‌شوند.

گلکسی جی 3 استار جزو برترین میان‌رده‌های این شرکت خواهد بود

محصولات سری A میان‌رده‌هایی بسیار قدرتمند بوده و چند پله از پرچمداران پایین‌تر هستند. به عنوان نمونه گوشی های سری A سامسونگ در سال 2016 با عنوان ورژن ارزان قیمت و اقتصادی پرچمداران سری S همین سال معرفی شدند. با این حال سری J در مقایسه با A گسترده‌تر بوده و هر سال مدل‌های بیشتری را شامل می‌شود. طبق گفته‌های دفتر ثبت اختراع و علامت‌های تجاری ابالات متحده آمریکا، خانواده سوم قرار است از این نیز بزرگتر شود، چرا که سامسونگ اخیرا دو نام تجاری گلکسی جی 3 استار و گلکسی جی 7 استار را به ثبت رسانده است.

گلکسی جی 3 استار

پسوند استار در کنار دیگر پسوندهای محصولات این شرکت همچون پرو، پرایم، مکس و ایس قرار می‌گیرد. از آنجایی که در گلکسی (کهکشان)، استار (ستاره) در دور دست‌ها قرار گرفته و بقیه اشیای به دور آن گردش می‌کنند، می‌توان پیش‌بینی کرد گلکسی جی 3 استار و گلکسی جی 7 استار برترین محصولات این سری خواهند بود!