عرضه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 توسط T-Mobile تایید شد

عرضه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 توسط T-Mobile تایید شد

با تایید یکی از اپراتورهای مطرح آمریکایی، آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 (Galaxy S6)، گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 Edge)، گلکسی اس 6 اج پلاس (+Galaxy S6 Edge) و گلکسی نوت 5 (Galaxy Note 5) توسط سامسونگ عرضه می‌شود.

سامسونگ تاکنون تعداد زیادی از گوشی های پرچمدار گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 را به همراه مدل‌هایی نظیر گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس در سراسر جهان فروخته است. حال خبر خوب برای دارندگان این پرچمداران قدیمی سامسونگ این است که آپدیت اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo) برای این محصولات نیز منتشر خواهد شد.

تا امروز، تنها شایعاتی در خصوص عرضه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6 و سایر مدل‌های آن به گوش می‌رسید؛ شایعاتی که تا این لحظه از سوی سامسونگ تایید یا رد نشده بودند. اگرچه هنوز مشخص نیست سامسونگ چه در سر دارد، اما به نظر می‌رسد احتمال آپدیت گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 به اندروید اوریو بسیار زیاد است.

اخیرا صفحه مربوط به اطلاعات این گوشی های موبایل سامسونگ در وب‌سایت رسمی اپراتور آمریکایی T-Mobile به‌روزرسانی شده و اطلاعاتی از آپدیت سیستم عامل گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 را منتشر کرده است. پیام زیر، در بخشی از این اطلاعات آمده است:

در تکمیل مرحله (آپدیت اندروید 8 اوریو)، سازنده گوشی ها موافقت کرده است که این محصولات از آپدیت نرم افزاری جدید پشتیبانی کنند.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 در همه‌ی جهان قابل دسترس است؟

بسیار بعید است که سامسونگ، آپدیت گلکسی S6 و گلکسی نوت 5 را به اپراتور یا کشور خاصی محدود کند. پس به احتمال زیاد، کاربران سراسر جهان (از جمله ایران) این به‌روزرسانی مهم را دریافت خواهند کرد. اگر اطلاعات این اپراتور آمریکایی درست باشد، احتمالا شاهد عرضه بروزرسانی گلکسی نوت 5 و خانواده گلکسی اس 6 در ماه‌های آینده خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. Eligible trade-ins for Android purchases:
    Samsung: GS7 series, GS8 series, Note8, Note5, GS6 series
    Google: Pixel 2, Pixel 2 XL, Pixel, Pixel XL
    LG: V30, V30+, G7, V20, G6
    Motorola: Z2 Force, Z2 Play
    OnePlus: OnePlus 5, 5T, 6

    2018 December Device On Us

  2. وااای چه قول دروغی واقعا.سامسونگ دروغگویی بیش نیست. نظرها همه مال بهمن ۹۶ هستن الان آذر ۹۷ هست و هنوز این اپدیته منتشر نشده

  3. آیا آپدیت اندروید ۸برای نوت ۵ عرضه میشه لطفا اگه کسی خبر داره بگه

  4. خخخ نظر اولی یعنی خاک تو سر نوت ۵ من که اندازه سری a2016 هم نشه یعنی خااااک

  5. ای بابا گوشی های اینقدر قدیمی آپدیت میکه انوقت رده A2016 رو گفته آپدیت نمیکنم چقدر پشتیبانی ضعیفی داره این سامسونگ

  6. همینجوری
    پش بره واسه اس پنجم و چهارو دو هم ابدیت میده

  7. اس 6 ؟؟سامسونگ هنگ کرده بخدا از اسمای خودش

  8. این اگه نگران کاربراش بود نصف کاربراش تو ایرانن اینجوری مارو ضایع نمیکرد

  9. اگ اینطور باشه خیلی خوب میشه که .خیلی از مشکلای پیش اومده حل میشه

    • خیلیا نمیدونن اپدیت اندروید ۷ واسه اس۶ ۵۰٪کاربرها به مشکل بر خوردند باید اپدیت ۸ رو میداد تا مشکل ما حل بشه کسایی که اس ۶ دارن و اندروید ۷ میفهمن من چی میگم اثر انگشت و….چنتا از نرم افزارای مهم یبعد اخرین آپدیت یعنی 7 از کار افتاد …..