عکس های ایسوس زنفون 5

عکس های ایسوس زنفون 5 و زنفون 5 لایت به بیرون درز کرد

عکس های ایسوس زنفون 5 (Asus Zenfone 5) و زنفون 5 لایت (Asus Zenfone 5 Lite) از طریق دفترچه راهنمای آنها لو رفت. این تصاویر، اطلاعات جذابی را از گوشی های ایسوس فاش می‌کنند.

ایسوس مشغول آماده کردن خود برای حضوری پرقدرت در نمایشگاه MWC 2018 بوده و قصد رونمایی از گوشی های سری زنفون 5 را دارد. پیش‌تر ایوان بلس با انتشار مشخصات دوربین ایسوس زنفون 5 لایت، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده بود. حالا نیز تصاویر این گوشی و نسخه استاندارد که احتمالا پرچمدار ایسوس خواهد بود، در اختیار کاربران قرار گرفته است.

عکس های ایسوس زنفون 5

زنفون 5 لایت با شماره مدل ZC600KL/X00QD، نسخه ارزان‌تر محصولات آینده تایوانی‌ها است که به صفحه نمایشی کم‌حاشیه تجهیز شده و با دوربین دوگانه در هر دو بخش جلویی و پشتی به دست کاربران خواهد رسید. مطابق با اطلاعات قبلی، دو سنسور 20 مگاپیکسلی مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده دارند و دو سنسور 16 مگاپیکسلی بخش بالایی نمایشگر هم تصاویر سلفی را ثبت خواهند کرد. از موارد قابل توجه در مورد این گوشی نیز می‌توان به نمایشگر 18:9، سنسور اثر انگشت پشتی، پورت میکرو یو اس بی و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد.

با تکیه بر اطلاعاتی که در گذشته از طریق بنچمارک GeekBench منتشر شده بود، احتمالا زنفون 5 لایت با تراشه اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت رم و اندروید اوریو به دست کاربران خواهد رسید.

تصویر پیش رو نیز از طریق اینستاگرم و با شعار «بازگشت به 5» منتشر شده که یادآور شماره سری این گوشی های هوشمند است:

عکس های ایسوس زنفون 5

همراه با نسخه لایت، عکس های ایسوس زنفون 5 با شماره مدل ZE620KL/X00QD نیز از طریق منابع آلمانی لو رفته که در نوع خود جذاب است.

عکس های ایسوس زنفون 5

ایسوس با اقتباس از آیفون ایکس، از یک بریدگی برای بخش بالایی صفحه استفاده کرده تا حاشیه‌های صفحه به حداقل برسد. هرچند بر خلاف هواوی، اینجا خبری از سیستم تشخیص چهره پیشرفته نیست و سازندگان، سنسور اثر انگشت را روی قاب پشتی تعبیه کرده‌اند. در قسمت پشتی، یک دوربین دوگانه با آرایشی عمودی در گوشه سمت چپ قرار گرفته است تا گوشی جدید ایسوس شباهت زیادی به پرچمدار اپل داشته باشد. پورت یو اس بی نوع C و جک 3.5 میلی‌متری صدا از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی هستند.

از آنجایی که زنفون 5 با برش بالای صفحه تولید خواهد شد، احتمالا عکس‌های یکی دیگر از گوشی های ایسوس با پورت میکرو یو اس بی که پیش‌تر شاهد انتشار آنها بودیم، به «زنفون 5 مکس» تعلق داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این طراحی انصافا از طراحی هواوی بهتره.امیدوارم هواوی هم مثه ایسوس بزنه حداقل

  2. ایسوس واقعا بی نظیره

  3. چرا همه طرح آیفون زدن؟