طراحی پرچمدار جدید سونی

طراحی پرچمدار جدید سونی در آستانه MWC 2018 تغییر کرده است

اخیرا سندی از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال لو رفته که نشان می‌دهد طراحی پرچمدار جدید سونی در آستانه رونمایی، تغییر کرده است.

انتظار می‌رود کمپانی سونی با حضور در نمایشگاه MWC 2018 که اواخر ماه جاری در بارسلون برگزار می‌شود، از یک پرچمدار جدید رونمایی کند. اگرچه زمان زیادی تا برگزاری این نمایشگاه باقی نمانده است، ولی مطابق با سند لو رفته از FCC، به نظر می‌رسد مدیران در طراحی این گوشی هوشمند تغییراتی اعمال کرده‌اند. در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که این تغییر چگونه بوده و آیا باعث تاخیر در معرفی پرچمدار ژاپنی‌ها می‌شود یا نه.

در این نامه که از طرف “Sony Mobile” ارسال شده است، مدیران از FCC درخواست کرده‌اند که به خاطر «تغییر طراحی»، تمام مجوزهای دستگاهی با شناسه “PY7-00718V” را رد کنند. به علاوه، در این نامه صراحتا به عدم معرفی و بازاریابی این دستگاه اشاره شده که این موضوع می‌تواند ما را نسبت به تغییر در طراحی پرچمدار جدید سونی مشکوک کند.

نخستین بار قرار بود این گوشی با نام اکسپریا XZ2 در نمایشگاه CES 2018 معرفی شود، اما این اتفاق نیفتاد. حال سونی برنامه مخصوص به خود در کنگره جهانی موبایل 2018 را دارد که امیدواریم طی آن، سرانجام شاهد معرفی این گوشی هوشمند باشیم.

طراحی پرچمدار جدید سونی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این همه مدت چی کار میکرده دقیقا ؟!

  2. خدایی سونی هنوز نفهمیده حاشیه گوشی هایش فوق العاده زیاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. سونی همیشه دوس داشتنی بوده و هست توی نظر سنجی هم پرچم دارش در حال حاضر اوله نشون میده توی دل مردم ایران حداقل جا داره

  4. امسال رقابت بر سر بهترین گوشی هی داره سخت تر میشه گوشی هایی که دارن معرفی میشن یا شدن همگی جذابن

  5. طراحیش تغیرم نکنه بازم دوست داشتنیه مگه میشه ازش گذشت؟؟
    ولی حالا که میخواد تغیریش بده ینی محشر تر از اینم مگه اتفاق میافته؟؟

  6. نه بابا یه پاره آجر دیگه میخواد معرفی کنه همینو بس