تصویر نوکیا 7 پلاس

نخستین تصویر نوکیا 7 پلاس در دنیای واقعی لو رفت

اولین تصویر نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) به تازگی فاش شده است. این عکس همانند اطلاعات منتشر شده قبلی درباره گوشی نوکیا 7 پلاس یک رندر نبوده و کاملا واقعی است، به همین دلیل اطلاعات جالبی از عکس نوکیا 7 پلاس به دست می‌آید.

یک روز بعد از این که با انتشار عکس جدید نوکیا 7 پلاس، ابهامات مربوط به طراحی آن برطرف شد، شاهد نخستین تصویر نوکیا 7 پلاس در دنیای واقعی هستیم. انتظار داریم این محصول در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شود. نوکیا 7 پلاس، نخستین گوشی اچ ام دی گلوبال مجهز به نمایشگر دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 خواهد بود. استفاده از این نسبت در تصویر تازه فاش شده نیز به خوبی مشخص است.

در تصویر نوکیا 7 پلاس نسبت ابعاد تصویر 18:9 نمایشگر آن به خوبی مشخص است

موضوع دیگر کشف شده بعد از مشاهده تصویر نوکیا 7 پلاس ، استفاده از رابط کاربری همیشگی اچ ام گلوبال طی فعالیت کوتاه مدت آن با برند نوکیا بوده است. این رابط از زمان معرفی نوکیا 6 در اواخر سال 2016، در تمامی گوشی های هوشمند نوکیای این شرکت به کار رفته است. نمایشگر دستگاه دارای گوشه‌های تقریبا گردی بوده و به منظور دیدن همه جزییات برخی محتواها، باید میزان روشنایی آن را افزایش بدهید. شیشه قرار گرفته بر روی نمایشگر از نوع 2.5D و خمیده بوده و علاوه بر آن از دوربین سلفی نیز محافظت می‌کند. برخلاف اغلب گوشی های هوشمند، این دوربین در گوشه راست بالای صفحه نمایش قرار دارد.

تصویر نوکیا 7 پلاس

نکته جالبتر دیگر درباره این گوشی، بنا شدن آن بر پایه اندروید وان است. تراشه دستگاه اسنپدراگون 660 بوده و انتظار می‌رود در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. دوربین پشتی دوگانه است و طراحی تقریبا مشابهی با گوشی های قبلی اچ ام دی گلوبال دارد، با این تفاوت که فلش LED به جای بین دو لنز، در سمت راست آن‌ها قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت در زیر دوربین قرار دارد. امیدواریم با توجه به انتشار تصویر نوکیا 7 پلاس در دنیای واقعی، به زودی اخبار رسمی‌تری درباره مشخصات فنی آن نیز به دست بیاوریم. همچنین از آنجایی که عکس جدید تنها پنل جلویی را نمایش می‌دهد، به دیدن عکسی واقعی از پنل پشتی گوشی نیز مشتاق هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خیلی خوشگل و شیکه مخصوصا رنگ سفیدش

  2. اتفاقا نوکیا جالب تر از همیشه برگشته

  3. طراحی خاصی که نداره .ترجیحا حسگر اثر انگشت رو صفحه بود بهتر میشد

  4. سلطان داره برمیگرده??