تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت

تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت (Huawei p20 light) توسط FCC فاش شد

در تاریخ 27 مارس 2018 (۲۹ اسفند)، هواوی از سه گوشی هوشمند هواوی پی 20 لایت (Huawei p20 light)، پی 20 پلاس و پی 20 رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت توسط FCC فاش شده است.

هواوی در تاریخ 27 مارس 2018، همایشی برای رونمایی از گوشی جدید خود برگزار خواهد کرد که طی این همایش هواوی پی 20 لایت، پی 20 پلاس و پی 20 معرفی می‌شوند. اگر دو گوشی پی 20 و پی 20 پلاس، نسخه‌های پرچم‌دار شرکت هواوی باشند، گوشی هوشمند سوم کمی متفاوت‌تر از دو گوشی دیگر خواهد بود. بر اساس گزارشات قبلی، گوشی جدید هواوی پی 20 لایت همچون نوا 3 ای در بازارهای متفاوتی عرضه می‌شود. حال تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت توسط FCC فاش شده است که معنی آن، آماده شدن گوشی برای عرضه در آمریکا است. در کنار تصاویر، FCC از اطلاعات تست‌شده روی این گوشی نیز رونمایی کرده است.

تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت

در واقع این تصاویر اطلاعاتی را نشان می‌دهد که از شایعات قبلی به گوش می‌رسید. بر این اساس، هواوی پی 20 لایت از صفحه‌نمایشی همچون آیفون ایکس استفاده خواهد کرد اما مکان قرارگیری سنسورها روی صفحه‌ نمایش مقداری کمتر است. علاوه بر این، حاشیه پایینی گوشی حفظ‌ شده اما دکمه هوم در آن وجود نخواهد داشت.

تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت

در پشت گوشی یک دوربین دوگانه با چینش عمودی قرار گرفته است، به علاوه این که اسکنر اثر انگشت موجود در پی 20 لایت، در وسط پنل پشتی قرار دارد؛ پس قرار گرفتن سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌ نمایش منتفی است.

تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت

طول هواوی پی 20 لایت 145 میلی‌متر است، اندازه صفحه‌ نمایش نیز 5.5 اینچ خواهد بود. جک هدفون 3.5 میلی‌متر نیز در گوشی حفظ‌ شده است.

در مقایسه با مدل معمولی پی 20، هواوی پی 20 لایت تفاوت‌های بسیاری دارد. اگرچه این گوشی با صفحه‌ نمایش هم‌اندازه پی 20 عرضه خواهد شد و دوربینی مشابه آن دارد، اما در نسخه معمولی، دکمه هوم در صفحه جلویی گوشی قرار گرفته و سنسور اثر انگشت نیز در پشت آن نیست، بنابراین در پی 20 و پی 20 پلاس باید منتظر عرضه تکنولوژی جدید تشخیص اثر انگشت باشیم.

تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. همش مشکی بود ولی بنظر طراحیش خوب باشه

  2. خوش قیافه س ولی نه خیلی

  3. نمیدونم توقع ما رفت بالا یا هواوی خراب کرد؟؟

  4. چ طراحی قشنگی داره
    بعدم گوشی که میانرده نیست

  5. با اینکه حاشیه پایینش زیاد به دلم نمیشینه اما طراحی کلیش بد نیس و از اینکه صفحه نمایشش 5.5 اینچی هست واقعا خوشحال شدم امیدوارم با مشخصات بهتر و رابط جدید تر امکانات بیشتر و بهینه شده با صفحه نمایش بی حاشیه معرفی بشه.

    ممنون گچت نیوز واقعا سایت فعال و بروزی دارین

    در ضمن من یکی از دنبال کنندگان اموزش وردپرس در سایت شما هستم واقعا دمتون گرم و امیدوارم تا اخر ادامه بدین و ناقص رهاش نکنین

    ممنون

  6. بی صبرانه منتظرم ببینم چه طراحی و مشخصاتی داره گوشیاش. فقط امیدوارم دست از سر پردازنده 659 برداره و با یک پردازنده میانرده جدید عرضه کنه.