گوشی موبایل ایسوس زنفون 5

عکس گوشی موبایل ایسوس زنفون 5 در دنیای واقعی لو رفت

عکس گوشی موبایل ایسوس زنفون 5 (Asus ZenFone 5) در دنیای واقعی منتشر شد. به نظر می‌رسد این گوشی همانند آیفون ایکس، با بریدگی بالای صفحه تولید می‌شود.

ایسوس معرفی سری جدید گوشی های هوشمند خود در تاریخ 27 فوریه (8 اسفند) در نمایشگاه MWC 2018 را تایید کرده است. در این رویداد، حداقل دو گوشی جدید زنفون 5 و زنفون 5 لایت پیش روی علاقه‌مندان قرار خوهد گرفت؛ محصولاتی که طی روزهای گذشته شاهد انتشار برخی تصاویر و مشخصات فنی آنها بودیم.

انتظار می‌رود سازندگان در طراحی نسخه استاندارد از گوشی موبایل ایسوس زنفون 5 ، با اقتباس از آیفون ایکس اپل، حاشیه‌های صفحه را تا حد ممکن کاهش داده و با در نظر گرفتن یک برش در بخش بالایی، دوربین سلفی را در آن بخش تعبیه کرده‌اند. به علاوه، این قسمت میزبان اسپیکر earpiece و برخی سنسورهای دیگر هم هست. همانند بسیاری از محصولات بازار نیز کاربران باید منتظر نمایشگری با نسبت 18:9 باشند.

گوشی موبایل ایسوس زنفون 5 به اندروید اوریو تجهیز می‌شود

در حال حاضر اطلاعات چندانی در رابطه با مشخصات فنی در دست نیست، ولی ایسوس از اندروید 8.0 اوریو، پورت یو اس بی نوع C و جک 3.5 میلی‌متر صدا بهره خواهد برد. در بخش پشتی هم به نظر می‌رسد تایوانی‌ها از سیستم دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت استفاده می‌کنند.

زنفون 5 ایسوس با بدنه‌ای از جنس شیشه و آلومینیوم، در دو نسخه مختلف ارائه خواهد شد که شامل مدلی با پشتیبانی از دو سیم کارت نیز می‌شود. متاسفانه هنوز اطلاعات مربوط به زمان عرضه و یا قیمت نهایی این گوشی های هوشمند در دست نیست.

گوشی موبایل ایسوس زنفون 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یا پرچم دار هست یا میان رده به بالا که به نوعی میشه گفت بالارده دوتا گوشی دیگه که زن فون ۵ لایت و مکس هست هم معرفی میشه

  2. خو جواب بدیددیگه..

  3. اون نوار بالاش نبود خیلی بهتر میشد

    • خب بالاش نبود میشد مثل بقیه گوشیا، مثل نسخه لایت زنفون ۵
      ولی اگه منظورت اینه کاملاً تمام صفحه یشه که در این صورت از وضعیت موجود تکنولوژی خبر نداری!

  4. اقای قاسمی من متوجه نشدم.ایسوس قراره پرچمدارشو معرفی کنه یا میان رده اس؟؟؟