مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018 را بشناسید

در این مقاله شما را با مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018 که توسط برندهای نام آشنایی همچون سامسونگ و ال جی معرفی خواهند شد آشنا می‌کنیم.

در حالی که فاصله زیادی تا برگزاری مهمترین نمایشگاه محصولات موبایلی نداریم، شایعات و اخبار به بیرون درز پیدا کرده هر روز بیشتر از دیروز می‌شوند. حال ما می‌خواهیم نگاهی به هر آنچه انتظار داریم در این رویداد مهم بین‌المللی با آن ملاقات کنیم، بی‌اندازیم. کنگره جهانی موبایل 2018 از 26 فوریه الی 1 مارس (7 الی 10 اسفند 96) در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد و بسیاری از گوشی های هوشمند امسال نیز در طول برگزاری آن معرفی خواهند شد.

مهم‌ترین برندهای گوشی هوشمند که می‌توانید در این رویداد با آن‌ها ملاقات کنید سامسونگ، شیائومی، هواوی، سونی و ال جی خواهند بود که همگی میزبان رویدادهای خبری جداگانه‌ای در طول برگزاری MWC امسال هستند. اما مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018 چه گوشی هایی خواهند بود؟ با توجه به تمامی شایعات و اخبار به بیرون درز پیدا کرده ما آن‌ها را برای شما گرد هم آورده‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دو مورد از مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018 خواهند بود که توسط شرکت سامسونگ معرفی می‌شوند. طراحی آن‌ها نسبت به گوشی های خانواده گلکسی اس 8 تغییر چندانی نخواهد داشت، اما حداقل جای اسکنر اثر انگشت آن‌ها به زیر دوربین آمده تا استفاده از آن سهولت بپذیرد. آن‌ها از دوربین‌های جدیدی بهره‌مند شده‌اند که از دیافراگم متفاوتی برخوردارند و به نقل از جدیدترین تیزرهای تبلیغاتی، می‌توانند تجربه سلفی بهتری را ارائه کنند.

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از تراشه‌های اگزینوس 9810 (نسخه اروپایی) و یا اسنپدراگون 845 کوالکام (نسخه آمریکایی) قدرت می‌گیرند.

شیائومی می میکس 2 اس

مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

شاید همه منتظر رونمایی از گوشی شیائومی می 7 در کنگره جهانی موبایل امسال باشند، اما شیئومی قصد دارد از نسخه پیشرفته‌تر می میکس 2 به نام شیائومی می میکس 2 اس در این رویداد پرده برداری کند. هدف از حرف اس در انتهای نام این گوشی نیز، به بین دو نسل بودن آن اشاره دارد. بی‌تردید شیائومی می میکس 2 اس یکی از مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018 است که باید آن را در دسته پرچمداران قرار دهیم.

این گوشی، حتی نسبت به شیائومی می میکس 2 نیز از نسبت ابعاد صفحه به بدنه بیشتری برخوردار است. در زیر قاب آن به یک تراشه مدرن اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. فایل‌های فریمور منتشر شده از این گوشی خبر از دوربین دوگانه پشتی همراه یک سنسور Sony IMX363 می‌دهد.

هواوی پی 20

مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

هواوی پی 20، یکی دیگر از مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018 است. این محصول در سه مدل هواوی پی 20، هواوی پی 20 پلاس و هواوی پی 20 لایت به عرضه درخواهد آمد که گزینه سوم برخلاف دو مدل نخست، یک گوشی میان رده است. گوشی های هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس نسل جدید گوشی های خانواده P هواوی خواهند بود که به یک نمایشگر کم حاشیه با نسبت ابعاد 18:9 یا بیشتر تجهیز خواهند شد.

یکی دیگر از تفاوت‌های عمده این نسل، حضور دوربین سه گانه پشتی است که احتمالا زوم هیبریدی 5 برابری را به همراه خواهند داشت. تراشه 8 هسته‌ای کایرین 970 مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی و رم 6 یا 8 گیگابایتی نیز دیگر مشخصات این گوشی‌ها است. به نقل از یک افشاکننده اطلاعات، هواوی پی 20 لایت از نمایشگر کم حاشیه همراه با تکه بریده شده بالایی (نظیر آیفون ایکس اپل) بهره می‌برد که میزبان دوربین سلفی و یک اسپیکر کوچک خواهد بود.

نوکیا 9

مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

نوکیا 9 نام بهترین پرچمدار سال جاری شرکت HMD Global خواهد بود. این کمپانی صاحب برند نوکیا حضور در نمایشگاه MWC 2018 را تایید کرده است، اما هیچ جزئیاتی از این گوشی را اعلام نکرده است و ما حتی به طور قطع مطمئن نیستیم که آن‌ها بخواهند از نوکیا 9 در این رویداد پرده برداری کنند.

با توجه به آنچه از شایعات شنیده‌ایم، این گوشی از یک نمایشگر با نسبت 18:9 برخوردار بوده و از دو جهت خمیده است. ظاهرا این گوشی به جای تراشه پرچمدار اسنپدراگون 845، از نسل پیش آن یعنی اسنپدراگون 835 قدرت خواهد گرفت که تراشه اصلی گوشی های سال 2017 محسوب می‌شود. علاوه بر این باید انتظار یک رم با ظرفیت 4 یا 6 گیگابایتی را نیز به همراه این تراشه داشته باشیم.

سونی اکسپریا ایکس زد 2 / ایکس زد پرو

مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

پرچمداران جدید سونی، یکی از مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

سونی همانند سال‌های اخیر قصد دارد از این نمایشگاه بین‌المللی برای رونمایی از گوشی های پرچمدار جدید خود بهره ببرد. به نقل از شایعات احتمالا آن‌ها از دو پرچمدار به نام سونی اکسپریا ایکس زد 2 و سونی اکسپریا ایکس زد پرو پرده برداری خواهند کرد. اگرچه ممکن است مورد دوم با نام اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 معرفی شود، اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. سونی همراه این دیوایس‌ها می‌خواهد طراحی OmniBalance خود را با نمایشگرهای کم حاشیه به معرض دید همگان درآورد. یکی از این پرچمدارها احتمالا از یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 4K و تراشه اسنپدراگون 845 در زیر قاب خود بهره‌مند باشد. درست همانند هر گوشی پرچمدار سونی، شما می‌توانید انتظار عملکرد خیره کننده دوربین همراه با یک طراحی شیک و نرم افزاری بهینه شده را نیز داشته باشید.

ایسوس زنفون 5

مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

همراه با هشتگ BackTo5، ایسوس رونمایی از نسل جدید گوشی های زنفون 5 خود در نمایشگاه MWC 2018 را تایید کرده است. در این رویداد بین‌المللی ما باید منتظر رونمایی از سه عضو این خانواده باشیم. نسخه اصلی زنفون 5 یک گوشی میان رده است و احتمالا از یک تراشه سری 6xx اسنپدراگون کوالکام قدرت خواهد گرفت. در کنار مدل اصلی، ما می‌توانیم زنفون 5 لایت (یک مدل ارزان‌تر) و زنفون 5 مکس (یک مدل مقرون به صرفه با تمرکز بر عمر باتری بالا) را نیز ملاقات کنیم.

ال جی وی 30 اس

مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

ال جی قصد دارد طراحی ال جی جی 7 را از ابتدا آغاز کند و این بدان معناست که گوشی جدید آن‌ها در نمایشگاه MWC امسال به نمایش درنخواهد آمد. گفته می‌شود به جای جی 7، ال جی قصد دارد از یک نسخه پیشرفته ال جی وی 30 به نام ال جی وی 30 اس یا ال جی وی 30 پلاس آلفا پرده برداری کند.

این نسخه از قابلیت‌های هوش مصنوعی برخوردار خواهد بود و تمرکز اصلی آن بر روی عملکرد دوربین است. شایعات خبر می‌دهند که شما می‌توانید دوربین این گوشی را توسط دستیار گوگل (Google Assistant) و یک تکنولوژی به نام Vision AI کنترل کنید که قادر به ارائه فیلترها و اصلا رنگ‌ها به شکل خودکار است.

موتورولا موتو جی 6

مهمترین گوشی های هوشمند نمایشگاه MWC 2018

موتورولا موتو جی 6 یکی از مجموعه گوشی های میان رده برند موتورولا تحت امر لنوو است. این گوشی ها شامل سه عضو موتو جی 6، موتو جی 6 پلاس و موتو جی 6 پلی هستند و در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. رندرهای مختلفی از این محصولات به بیرون درز کرده که به یک قاب شیشه‌ای پشتی، دوربین دوگانه و نمایشگر 18:9 برای مدل‌های موتو جی 6 و موتو جی 6 پلاس اشاره دارند. مدل G6 پلی نیز یک مدل مقرون به صرفه‌تر از دو مدل دیگر است. نسخه استاندارد جی 6 از تراشه اسنپدراگون 450 و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین مدل پلاس آن از تراشه اسنپدراگون 630 و باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. بهترین گوشی های MWC 2018 این دوتا هستند
    سونی xz2 و هواوی p20
    بقیه بدرد نمیخورند مخصوصا سام هنگ

  2. واسم من پی20و سونی جالبه که چه گوشی میخوان بدن..خصوصا سونی که قراره حاشیه های بالا وپایینش رو کم کنه

  3. هواوی و سونی عالین

    • هواوی که فقط ارزونه و هیچ چیز دیگه نداره
      سونی هم که دیگه از رده خارج شده
      گوشی گرون خوب میخوای اپل
      گوشی ارزون خوب میخوای ال جی

  4. هیچ کدوم فقط یکم شیائومی خوبه

    • شیائومی برای خود چینی ها خوبه نه برای ما ایرانیها
      چرا وقتی برندی مثل ال جی که سالیان ساله تو ایرانه و الان به ادعان بسیاری از سایتهای معتبر جهانی کیفیت محصولاتش از سامسونگ هم بهتره مورد استقبال نیست؟ آیا جز باند رسانه ای موجود برای سامسونگه؟

  5. الجی
    متورلا
    چرت ترینش بودن

    • موتورولا رو نمی دونم
      ولی وی 30 پلاس ال جی حداقل تو 5 تا معیار اصلی مثل دوربین و طراحی و سخت افزار از آیفون 10 بالاتر بوده تو سایتهای رسمی. چطور اون وقت میگید چرته؟