امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس در بین گوشی های اندرویدی رکورد زد

امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus) در سایت Geekbench منتظر شدند. این امتیازها نشان از عملکرد بهتر نسبت به نسل قبل و نزدیک شدن به امتیاز آیفون های سال 2017 اپل دارند.

در حالی که کمتر از یک هفته تا زمان رونمایی از گوشی های خانواده گلکسی S9 سامسونگ باقی مانده است، تقریبا اکثر اطلاعات مورد نیاز ما برای آشنایی هر چه بیشتر با این محصولات در دسترس است. و در حالی که پیشتر امتیازهای دریافت شده توسط نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9 در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده بود، حال نوبت به امتیازهای مدل پلاس آن رسیده تا در پایگاه اطلاعاتی این سایت به ثبت برسد.

امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

مدل اصلی گلکسی اس 9 که نتایج بسیار خوبی را در این بنچمارک حاصل کرده بود،‌ موفق به ثبت نمره 3,648 در حالت تک هسته‌ای و 8,894 در حالت چند هسته‌ای شده بود. حال امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس حتی از آن نیز فراتر رفته است تا این اعداد در حالت تک هسته‌ای به 3,773 و در حالت چند هسته‌ای به 9,024 برسند.

امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

برای آنکه بیشتر امتیازهای بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس را در بخش گوشی های اندرویدی درک کنید، لازم است بگوییم که گوشی گلکسی اس 8 امتیازهای 1,950 و 6,400 را در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به نام خود ثبت کرده بود و مدل پلاس آن نیز موفق به ثبت امتیازهای 2,159 و 7,235 در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای شده بود. بنابراین بهبود عملکرد تراشه جدید اگزینوس 9810 در مقایسه با تراشه اگزینوس 8895 پرچمداران سال گذشته سامسونگ کاملا در این نتایج به دست آمده مشهود است.

نسخه مجهز به اسنپدراگون 845 گلکسی اس 9 پلاس که در برخی بازارها همچون ایالات متحده به فروش خواهد رفت نیز در سپتامبر گذشته موفق به ثبت نمره 2,422 در حالت تک هسته‌ای و 8,351 در حالت چند هسته‌ای در سایت Geekbench شده بود. این نشان می‌دهد تفاوتی بین مدل‌های اسنپدراگونی و اگزینوسی سامسونگ وجود دارد.

علاوه بر این، امتیازهای به دست آمده از سوی پرچمدار جدید سامسونگ به بنچمارک آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس اپل که همگی در حالت تک هسته‌ای امتیاز حدودی 4,200 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز حدودی 10,100 را ثبت کرده بودند، نزدیک شده است. لازم به ذکر است که مدل اگزینوسی گلکسی اس 9 پلاس از ظرفیت رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد که حدود 2 گیگابایت بیشتر از مدل اصلی گلکسی اس 9 با یک رم 4 گیگابایتی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینا همش چرتو پرته باور نکنید

  2. سرعت ملاک برای گوشی نیست چون همه گوشی ها سریع و قدرتمند هستند . ملاک خوش قیمت بودنه

  3. بذارید آیفون جدید معرفی بشه دهنشو میبنده

  4. مگه خودشون از خودشون تعریف کنن هیچ کس نمیگه ماست من ترشه