آپدیت آی او اس 11.2.6

آپدیت آی او اس 11.2.6 با هدف رفع باگ بمب نوشتاری آیفون منتشر شد

اپل آپدیت آی او اس 11.2.6 را با هدف رفع باگ بمب نوشتاری آیفون که باعث کرش شدن دستگاه می‌شد منتشر کرد. این باگ، از یک حرف زبان هندی نشعت گرفته بود.

همانطور که احتمالا مستحضر هستید، به تازگی یک کاراکتر از زبان Telugu (هندی)‌ در آی او اس کشف شده است که وقتی آن را برای کاربری ارسال می‌کنید باعث کرش شدن آیفون می‌شود. پیشتر ما فکر می‌کردیم این مشکل تا زمان عرضه آپدیت آی او اس 11.3 پابرجا خواهد بود، اما ظاهرا اپل خیلی زودتر دست به کار شده و با ارسال یک به روزرسانی مشکل بمب نوشتاری آیفون را حل می‌کند.

آپدیت آی او اس 11.2.6 مشکل اتصال لوازم جانبی را نیز برطرف می‌کند

اپل آپدیت آی او اس 11.2.6 را با هدف رفع باگ حرف هندی آیفون به انتشار رسانده است. این مشکل برای تمامی دیوایس‌هایی که آی او اس 11 را اجرا می‌کنند، اپل واچ، اپل تی وی و حتی کامپیوترهای مک مشکل ساز شده بود و حالا انتظار می‌رود اپل به روزرسانی مشابهی را برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر کند تا این مشکل به طور کلی برطرف شود. این آپدیت همچنین یک مشکل که اپلیکیشن های شخص ثالث برای اتصال به لوازم جانبی خارجی داشتند را نیز برطرف ساخته است.

جالب توجه است که این نخستین باری نیست ما در مورد باگ پیام های متنی می‌شنویم که می‌توانند دیوایس آی او اسی شما را کرش کنند. مطمئن نیستیم که چرا اینقدر چنین مشکلی در سطح پلتفرم iOS شایع است. اشکالات و مسائل مربوط به آی او اس و مک او اس همه روزه به طور فزاینده‌ای یافت می‌شوند که بعضی از آن‌ها باعث روانه شدن انتقادهای تندی به سوی اپل شده و آن‌ها را متهم به نادیده گرفتن جزئیات محصولاتشان می‌کند.

با توجه به شایعات مختلف شنیده شده، به نظر می‌رسد آی او اس 12 از ویژگی‌های زیاد جدیدی بهره نمی‌برد، بلکه بیشتر به بهبود کلی کیفیت و ثبات نرم افزاری متمرکز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. عقده ای ها شما که از اپل بدتون میاد پس چرا اینقدر پیگیره اخبارشین؟

  2. خودش مشکل میسازه بعد رفعش میکنه مردم کف و خون قاطی میکنن

  3. دمش گرم به فکره که زودتر دست بکار شد

  4. هرچی مشکله از این اپل گور به گور شده س