قابلیت SOS اپل واچ

قابلیت SOS اپل واچ جان یک مادر و نوزاد را نجات داد!

قابلیت SOS اپل واچ جان یک مادر جوان و نوزاد 9 ماهه‌اش را پس از یک تصادف شدید نجات داد! اپل قابلیت کمک اضطراری را در سال 2016 و همراه با آپدیت نرم افزاری watchOS 3 به این ساعت هوشمند اضافه کرد.

اپل واچ همچنان به عنوان یک ناجری از جنس تکنولوژی، به نجات جان افراد در سراسر جهان می‌پردازد. کیسی اندرسون، یکی از جدیدترین مثال‌ها در این مورد است که تجربه باورنکردنی را با ساعت اپل رقم زده است. اندرسون عنوان کرده است که ساعت وی توانسته پس از تصادف اتومبیلش، جان وی و کودک نوزاد 9 ماهه‌اش را نجات دهد!

قابلیت SOS اپل واچ این زن زمانی که آیفون او در تصادف از دسترس خارج شده است، خیلی سریع به سرویس‌های اورژانسی 911 تماس گرفته و آن‌ها را مطلع کرده است. وی در مورد صحنه تصادف اینچنین می‌گوید:

لحظه‌ای که ما تصادف کردیم، همه چیز در داخل خودرو به هوا پرتاب شد. صورت من به شکل وحشتناکی به فرمان برخورد کرد و سپس به پنجره برخورد کردم. به مدت 1 دقیقه چشمان من سیاهی رفت. چشمان من کاملا باز بود، اما همه چیز را سیاه می‌دیدم. ناگهان فکر کردم گوشی آیفون من در دستم است، اما بعد متوجه شدم اپل واچ من است که در حال ارسال درخواست کمک به 911 است.

این مادر 24 ساله عنوان کرده است که سال‌ها از ساعت اپل به عنوان بخشی از مربیگری بسکتبال و لاکروس (نوعی بازی با توپ) استفاده کرده است، اما هیچگاه پیش نیامده بوده که از قابلیت SOS اپل واچ بهره ببرد. متاسفانه جراحات او از تصادف جدی بوده است، اما کودک نوزاد آن سالم است. اگرچه بر روی بدن آن کودک نیز آثار کبودی به چشم می‌خورد.

قابلیت SOS اپل واچ

معرفی قابلیت SOS اپل واچ در سال 2016

اپل قابلیت SOS اپل واچ را در سال 2016 و همراه با آپدیت نرم افزاری watchOS 3 به این ساعت هوشمند اضافه کرد. لازم به ذکر است کاربران آمریکایی با نگه داشتن دکمه کناری اپل واچ خود برای مدت چند ثانیه، خیلی سریع با 911 تماس خواهند گرفت و یک پیغام متنی مبنی بر درخواست کمک را برای یک مخاطب اورژانسی آن‌ها ارسال خواهند کرد. این قابلیت همچنین مکان حال حاضر شما را نیز می‌تواند برای مخاطبتان ارسال کند.

قابلیت SOS اپل واچ در مدل‌های فاقد شبکه سلولار متکی به آیفون شما خواهد بود که در نزدیکی آن (و نه حتما در دست شما) قرار داشته باشد. خوشبختانه اپل واچ سری 3 همراه با مدل‌های سلولار داخلی عرضه می‌شود که برای استفاده نیازی به آیفون شما نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه آگهی تبلیغاتیه برای جذب مشتری

  2. بی خودی که اینقدر طرفدارش نیستم

  3. ناجی ینی این خوردید حالا هی بگید اپل بده