ویژگی های جدید گلکسی اس 9

اطلاعات تازه‌ای از ویژگی های جدید گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

به تازگی یکی از کاربران ردیت که شانس استفاده از پرچمداران سامسونگ را داشته، اطلاعاتی جذاب از ویژگی های جدید گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) منتشر کرده است.

آخرین اخبار در رابطه با مشخصات و تصاویر پرچمداران آینده سامسونگ، جای هیچ ابهامی را در رابطه با گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی نگذاشت. چند روز پیش، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت که در یکی از فروشگاه‌های آمریکایی مشغول کار است، اطلاعاتی در رابطه با تجربه استفاده از نسل جدید گوشی های سامسونگ را در اختیار کاربران قرار داد؛ ولی مدیران این پست را حذف کردند. حال یکی دیگر از کاربران که می‌گوید طی جلسه‌ای تمرینی دو ساعت با گوشی های سری گلکسی اس 9 کار کرده، تجربیات خود را در قالب پستی مشابه در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

از آنجایی که نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 تنها در بازار آمریکا به فروش می‌رسد، این کاربر از مدل اگزینوسی گوشی های سامسونگ استفاده کرده است.

ما می‌دانیم که سری گلکسی S9 تفاوتی چندانی با نسل قبلی نخواهد داشت؛ موضوعی که توسط این کاربر هم تایید شده است. به نظر می‌رسد تغییر محل قرارگیری سنسور اثر انگشت و کاهش جزئی حاشیه پایینی صفحه، تنها تفاوت‌های اصلی این محصولات جدید با نسل قبلی هستند. گفته می‌شود رابط کاربری نیز تا حد زیادی مشابه گلکسی S8 است.

ویژگی های جدید گلکسی اس 9

محیط اپلیکیشن دوربین، یکی از بخش‌هایی است که دست‌خوش تغییر شده و کاربران برای انتخاب حالت‌های مختلف، دیگر مجبور به لمس صفحه و کشیدن انگشت خود به سمت راست نیستند. در عوض، حالت‌های مختلف را به سادگی لمس صفحه می‌توان از بخش بالایی انتخاب کرد. ویژگی Live Focus هم تنها به گلکسی اس 9 پلاس محدود خواهد بود چرا که این گوشی از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد.

AR Emoji و ویدیوهای صحنه آهسته، از مهم‌ترین ویژگی های جدید گلکسی اس 9 هستند

در گذشته، سامسونگ با انتشار چندین ویدیوی تبلیغاتی، وجود برخی قابلیت‌های جدید همچون ایموجی‌های سه‌بعدی را به صورت غیر مستقیم تایید کرد. کاربر شبکه اجتماعی ردیت نیز از وجود “AR Emoji” به عنوان یکی از ویژگی های جدید گلکسی اس 9 خبر داده و آن را پیشرفته‌تر از انیموجی اپل می‌داند. نخست، کاربران باید یک عکس از خود تهیه کنند؛ تصویری که به یک شخصیت متحرک تبدیل می‌شود. سپس گوشی با ایجاد استیکرها و تصاویر متحرک از آن، استفاده از آنها را در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌های متنی امکان‌پذیر می‌کند.

ضبط ویدیوهای صحنه آهسته، یکی دیگر از ویژگی های جدید گلکسی اس 9 خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد محتوا را با نرخ 960 فریم بر ثانیه ضبط کنند. به علاوه، حالتی وجود دارد که در آن می‌توان یک کلیپ هفت ثانیه‌ای کوتاه را ضبط کرده و روی قفل صفحه نمایش قرار داد تا به محض روشن شدن صفحه، این ویدیو پخش شود. شاید تصور کنید چنین چیزی تاثیر بسیاری روی مصرف باتری دارد؛ اما این کاربر به نقل از آموزش‌دهنده سامسونگ، مصرف آن را بسیار پایین اعلام کرده است.

مطابق با شایعات، به نظر می‌رسد سازندگان از اسپیکرهای استریو که توسط AKG تنظیم‌ شده‌اند هم استفاده کرده‌اند. در این صورت، صدا از طریق بلندگوی پایینی و اسپیکر earpiece پخش خواهد شد. دستیار صوتی بیکسبی حالا کارآمدتر از قبل شده و با قابلیت‌های مختلفی همچون ترجمه زنده با کمک از واقعیت افزوده به دست کاربران خواهد رسید. این یعنی کاربران می‌توانند تنها با استفاده از دوربین، گوشی خود را سمت نوشته یا علامتی خاص بگیرند تا “Bixby Vision” معنای آن را نمایش دهد.

ویژگی های جدید گلکسی اس 9

در این بررسی کوتاه، هیچ رد پایی از شبکه اجتماعی جدید “Uhssup” پیدا نشده است. در این صورت ممکن است شبکه اجتماعی جدید سامسونگ اگر وجود داشته باشد، همراه با پرچمداران این شرکت در خلال کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی شود. در رابطه با قدرت پردازشی، به نظر می‌رسد نسل جدید تراشه‌های سامسونگ و کوالکام قدرت بالاتری نسبت به گذشته دارند؛ اما کاربران نباید در انتظار عملکردی حیرت‌‌آور باشند. باتری گلکسی اس 9 و گلکسی 9 پلاس نیز همانند نسل قبلی، 3 هزار و 3 هزار و 500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از قیمت گوشی های سری گلکسی S9 در دست نیست، اما سامسونگ برنامه‌ای برای کاربران کشور آمریکا دارد که به واسطه آن می‌توان تا 350 دلار تخفیف گرفت.

25 فوریه (6 اسفند)، گوشی های جدید سامسونگ به صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینایی که گفته شد همش بسته به دوربینش بود