گلکسی اس 9 سامسونگ

گلکسی اس 9 سامسونگ از طریق واقعیت افزوده هم نمایش داده می‌شود

در مراسم معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9)، از فناوری واقعیت افزوده هم استفاده خواهد شد. تصاویر استخراج‌شده از اپلیکیشن مربوطه نیز اطلاعات جذابی را فاش می‌کند.

پرچمداران جدید سامسونگ قرار است طی مراسمی رسمی در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شوند. تا به امروز، بسیاری از اطلاعات مربوط به ویژگی‌های این تلفن های هوشمند از طریق منابع مختلف لو رفته است. حالا نیز گزارشی جدید منتشر شده که اگر واقعیت داشته باشد، هیجان مراسم معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ به کمک فناوری واقعیت افزوده دوچندان خواهد شد.

مشاهده مراسم گلکسی اس 9 سامسونگ با فناوری AR از طریق Unpacked 2018

اگرچه برخی ویژگی‌های اصلی این گوشی ها همچون دوربین و پردازنده، عملکرد بسیار بهتری نسبت به گذشته خواهند داشت، ولی خبری از تغییر قابل توجه در طراحی نخواهد بود و با وجود این موضوع، سامسونگ محصولات جدید خود را از طریق اپلیکیشن Unpacked 2018 نمایش می‌دهد.

این نرم افزار در درجه اول برای آن دسته از افرادی طراحی شده است که با دریافت دعوت‌نامه رسمی، 25 فوریه (6 اسفند) در بارسلون حضور پیدا خواهند کرد. آن دسته از افرادی که فقط می‌خواهند این رویداد را به صورت زنده دنبال کنند نیز می‌توانند Unpacked 2018 را نصب کنند. این نرم افزار یک قابلیت واقعیت افزوده مخصوص دارد که به کاربران اجازه می‌دهد لوگوی سامسونگ یا جعبه یکی از محصولات این شرکت را به منظور دریافت مکان رویداد در واقعیت افزوده و یا مشاهده برخی تیزرها، اسکن کنند.

یکی از کاربران ردیت با نام “thesbros”، با استفاده از مهندسی معکوس و دی‌کامپایل کردن این اپلیکیشن، به برخی از مدل‌های سه‌بعدی گلکسی S9 که در نرم افزار مخفی شده بودند دست یافته است. این مدل‌ها که با استفاده از اعمال تغییرات پیچیده در نرم افزار به دست آمده‌اند، چشم‌انداز بسیار خوبی از آن‌چه سامسونگ از طریق واقعیت افزوده نمایش خواهد داد را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

جدای از این مورد، تصاویر پیش رو برخی از اطلاعات قبلی همچون رنگ جدید Lilac Purple و اسپیکرهای استریو که توسط AKG تنظیم شده‌اند را هم تایید می‌کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر سه‌بعدی گلکسی اس 9 سامسونگ را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باو برو همون جارو برقیتو بزن تو مال این حرفا نیستی اینکارای بیخود چیه مثلا خیلی شاخی

  2. این مسخره بازیا چیه آخه