آهنگ زنگ گلکسی اس 9

آهنگ زنگ گلکسی اس 9 سامسونگ پیش از رونمایی گوشی منتشر شد

آهنگ زنگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) سامسونگ پیش از رونمایی آن‌ها منتشر شد. در این مطلب می‌توانید ویدیوی موزیک نسخه جدید Over the Horizon را مشاهده کنید.

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهند شد. با این حال شرکت سازنده تصمیم گرفته آهنگ زنگ آن‌ها را شش روز زودتر از رونمایی منتشر کند. از سال 2011، آهنگ زنگ پیش‌فرض گوشی های موبایل سامسونگ موزیک “Over the Horizon” بوده است. امسال نسخه تغییر یافته آن بر روی پرچمداران سال 2018 قرار می‌گیرد.

آهنگ زنگ گلکسی اس 9 سامسونگ توسط پیانوئیست ایسلندی پیتر جانسون (Petur Jonsson) ساخته شده است. ویدیوی این اثر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

آهنگ زنگ گلکسی اس 9 آرامش بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد

علاوه بر دل نشینی خود آهنگ زنگ گلکسی اس 9 ، ویدیوی آن نیز جذابیت خاصی داشته و تماشای آن آرامش‌بخش است. سامسونگ عقیده دارد نسخه جدید این موزیک می‌تواند اعصاب و روان انسان را تسکین داده و روح آن را تازه کند. البته کاربران گوشی های سامسونگ نسبت به موزیک “Over the Horizon” دقیقا دید مخالفی داشته و آن را مزاحم آرامش می‌دانند! در هر صورت سامسونگ امیدوار است با عرضه آهنگ زنگ گلکسی اس 9 توجه کاربران را به آهنگ زنگ پیش‌فرض مد نظر خود جلب کرده و رغبت آن‌ها به تغییرش را کمتر کند. همانند تصاویر پس‌زمینه، از آهنگ زنگ گلکسی اس 9 نیز می‌توان بر روی هر دستگاهی استفاده کرد و برای استفاده از آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. شاید همین نکته کوچک، جذابیت دو پرچمدار سال 2018 سامسونگ را برای کاربران بیشتر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تیزرش جالبه ن مثل سونی داغون

  2. از حق نگذریم زیباست

  3. خیلی خوب بود آرامش بخشه

  4. وا این اهنگ زنگه طرف خوابش میبره که خخخ