دوربین سه گانه هواوی پی 20 پلاس

دوربین سه گانه هواوی پی 20 پلاس در تصاویری جدید رخ نشان داد

دوربین سه گانه هواوی پی 20 پلاس (Huawei P20 Plus) یکی از ویژگی های بارز گوشی جدید کمپانی چینی هواوی است که اکنون تصاویر واضحی از آن به بیرون درز کرده است.

در حالی که بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار دارای دوربین دوگانه هستند، هواوی قصد دارد تا بتواند با خلق ابزار جدید در این زمینه از بقیه رقبا پیشی بگیرد. این خلاقیت با اضافه کردن لنز سوم و ساختن دوربین سه گانه برای گوشی پرچم‌دار هواوی میسر شده است. قبلا نیز در مورد دوربین سه گانه هواوی پی 20 پلاس و پی 20 شنیده بودیم. حال نگاهی نزدیک‌تر به این ساختار، و تصاویر جدید فاش شده از آن می‌اندازیم.

دوربین سه گانه هواوی پی 20 پلاس

با دیدن دوربین سه گانه هواوی پی 20 پلاس در تصویر بالا، متوجه تغییرات اندکی نسبت به تصاویر قبلی می‌شویم. علاوه بر این هیچ تضمینی وجود ندارد که واقعا این تصویر واقعیت دوربین سه گانه هواوی پی 20 پلاس را نشان دهد.

تصویر، قرارگیری لنزهای اصلی را در ردیف اول و دوم، سنسور ناشناخته در زیر آن‌ها و یک سنسور بزرگ را در ردیف آخر را نشان می‌دهد. این ساختار تا کنون در هیچ‌کدام از تصاویری که قبلا دیده ایم، وجود نداشته است. در دیگر تصاویر موجود، فلش در خارج از ساختار سه گانه لنزها قرار داشت اما در این تصویر فلش سومین عنصر از عناصر خطی چهارگانه موجود در دوربین‌های این گوشی است.

رندر هواوی پی 20 پلاس- دوربین سه گانه هواوی پی 20 پلاس

به نظر می‌رسد که چنین ساختار قدرتمندی، امکانات تصویربرداری عالی را در اختیار کاربر قرار دهد. اگر دوربین سوم کارایی چشم‌گیری در عکس‌برداری داشته باشد، اضافه شدن آن از نظر طراحی نیز مناسب به نظر می‌رسد. در حقیقت گوشی‌هایی مثل گوگل پیکسل ایکس ال 2 و آیفون 8 با دوربین تک لنز خود تصاویر فوق‌العاده‌ای ثبت می‌کنند، پس مطمئنا گوشی در چنین سطحی با این ساختار دوربین می‌تواند عملکردی خیره‌کننده داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که کارایی دوربین سوم چگونه خواهد بود. دو دوریین اول احتمالا یک سنسور معمولی تک رنگ به علاوه سنسور تشخیص رنگ هستند و دوربین سوم نیز می‌تواند لنز تله فوتو باشد. متاسفانه همه این مسائل احتمالات هستند. گفته می‌شود که دوربین این گوشی 40 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری است اما باید تا 7 فروردین سال 97 صبر کنیم و جزییات اصلی گوشی‌های پرچم‌دار هواوی را ببینیم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوربین سهگانه هم خودشون نمیدونن چیه بخدا یه فلاشم جدا داره که

  2. کارایی این مشخص نیست کارایی اون پنج تا دوربین پشت گوشی نوکیا رو چیکار کنیم

  3. سلام دوستان یه سوال داشتم..الجی وی سی پلاس بهتره یا اچ تی سی یویازده پلاس؟؟؟