اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8

آغاز مجدد انتشار اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8

سامسونگ بعد از این که برای مدتی کوتاه انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را متوقف کرد، اکنون عرضه آن را از سر گرفته است. کاربران پرچمداران سری S سال 2017 سامسونگ این آپدیت را به زودی دریافت خواهند کرد.

سامسونگ برای مدتی تقریبا طولانی مشغول تست نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بود و هر از چند گاه، چند آپدیت نیز برای این نسخه منتشر می‌کرد. با وجود این تلاش‌ها برای باگ‌زدایی، بعد از انتشار نسخه پایدار اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8 و برادر بزرگتر آن، مشکلی مهمی پدید آمد، به طوری که سامسونگ مجبور شد انتشار آن را متوقف کند.

شرکت بعد از این که دلیل توقف آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 را مشخص کرد، صحبتی از زمان انتشار مجدد آن به میان نیاورد. در حالی که کاربران پرچمداران سری S سال 2017 سامسونگ سرگردان مانده بودند، به تازگی شاهد از سر گرفته شدن انتشار این به‌روزرسانی سیستم عامل برای آن‌ها هستیم.

مشکل ریبوت شدن بعد از دریافت اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8 رفع شده است

ورژن آپدیت، برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به ترتیب G950FXXU1CRB7 و G955XXU1CRB7 بوده و حجم آن برای کاربرانی که اکنون نسخه دارای مشکل اندروید 8 را دریافت کرده‌اند 530 مگابایت است. حجم فایل برای آن دسته از کاربرانی که سیستم عامل دستگاه آن‌ها همچنان اندروید 7 نوقا است، به مراتب بیشتر از این خواهد بود. در حال حاضر شاهد آغاز مجدد انتشار اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8 در کشور آلمان هستیم، اما این اتفاق به زودی در سایر کشورهای دنیا نیز رخ خواهد داد.

اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8

به محض انتشار خبر عرضه این به‌روزرسانی در دیگر کشورهای دنیا، خبر آن را منعکس خواهیم کرد. اگر شما نیز کاربر گلکسی اس 8 و یا گلکسی اس 8 پلاس هستید، در زمان دریافت اطلاعیه در دسترس بودن آپدیت به منظور دریافت، این موضوع را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آخرینم نیستیم بخدا هی برامون نمیزنه

  2. حتما آخرین کشوری که دریافت میکنن ایرانه…