جدیدترین عکس های هواوی P20

جدیدترین عکس های هواوی P20 متفاوت از آنچیزی است که انتظار داشتیم

تعداد زیادی از عکس های هواوی P20 تا به امروز منتشر شده است، اما جدیدترین آن‌ها که به نظر می‌رسد مربوط به سایت تنا است حاکی از نکات بسیار مهمی در مورد طراحی این گوشی خواهد بود. در ادامه این تصاویر را مشاهده کنید.

طی هفته‌ها و روزهای اخیر ما شایعات زیادی را در مورد گوشی های خانواده P20 شرکت هواوی شنیده‌ایم. اول از همه ما شنیدیم که این خانواده از سه عضو هواوی پی 20، پی 20 پرو و پی 20 پلاس تشکیل شده است. ما همچنین در مورد ماژول دوربین سه گانه پشتی این گوشی ها شنیده بودیم، اما حالا با انتشار عکس های هواوی P20 در سایت رگولاتوری چینی تنا، برخلاف انتظاری که شایعات برای ما به وجود آورده بودند یک ماژول دوربین دوگانه عمودی بر روی قاب پشتی این گوشی نمایان است.

ما باید اعتراف کنیم که تا بدین لحظه نیز فکر می‌کردیم شایعات مربوط به این گوشی ها درست بوده باشند و این محصول از دوربین سه گانه بهره‌مند باشد. حال به نظر می‌رسد جدیدترین عکسهای هواوی P20 نشان می‌دهند که ما در طول این همه روز اشتباه فکر می‌کردیم.

جدیدترین عکس های هواوی P20 خبر از دوربین دوگانه به جای سه گانه می‌دهند!

سایت رگولاتوری چینی TENAA تصاویری از گوشی جدید شرکت هواوی را منتشر کرده است. این عکس‌ها بسیار شبیه به تصاویری هستند که روز گذشته از این گوشی منتشر شده بود. ما در اینجا شاهد حضور یک کلید هوم فیزیکی خواهیم بود که احتمالا یک اسکنر اثر انگشت را نیز با خود در قاب جلویی حمل خواهد کرد. ما در اینجا همچنین یک کلید تنظیم ولوم صدا و دوربین دوگانه پشتی به شکل عمودی را نیز می‌توانیم در جدیدترین عکس های هواوی P20 مشاهده کنیم. ظاهرا دو لنز پشتی از گشودگی و زاویه دید متفاوتی برخوردار هستند، اما نمی‌توان به طور قطع در این مورد نظر داد.

البته توجه داشته باشید که وب سایت تنا به طور رسمی اعلام نکرده که این تصاویر مربوط به گوشی هواوی پی 20 است، اما با توجه به آنکه یکی دیگر از منابع قابل اعتماد تصاویری مشابه با آن را منتشر کرده بود، ما نیز بر این باوریم که این عکس های منتشر شده در سایت تنا مربوط به هواوی پی 20 هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بازم نظرم در موردش همون قبلیه س جالب نیست زیاد

  2. گفتم که نامیدمون نمیکنه بابا
    دمش گرم

  3. چندانم متفاوت نبود همه گوهی بود که بود

  4. اونطور که بوش میاد این گوشی اصلا در حد انتظارات نبوده . امیدوارم اشتباه کنم