مشخصات هواوی وای 3 2018

تصویر و مشخصات هواوی وای 3 2018 پیش از معرفی رسمی لو رفت

مشخصات هواوی وای 3 2018 (Huawei Y3 2018) همراه با چند عکس جدید از آن منتشر شد. آیا در نمایشگاه MWC 2018 شانس ملاقات با گوشی رده پایین هواوی را خواهیم داشت؟

هواوی برنامه‌ای برای معرفی پرچمداران سری P با دوربین 40 مگاپیکسلی در کنگره جهانی موبایل بارسلون ندارد، ولی به نظر می‌رسد مدیران این شرکت چینی، چند گوشی مقرون‌به‌صرفه را به خود به اسپانیا خواهند آورد. این موضوع را تصاویر و اطلاعاتی که از مدل 2018 هواوی Y3 منتشر شده است، تایید می‌کنند.

مشخصات هواوی وای 3 2018

همانند نسل قبلی، سازندگان از نمایشگری با وضوح 480×854 استفاده خواهند کرد تا کاربرانی که تمایل به خرید محصولات ارزان‌قیمت دارند، پول زیادی را بابت این تلفن هوشمند پرداخت نکنند. اگرچه در این اطلاعات به اندازه نمایشگر اشاره‌ای نشده، ولی احتمالا سازندگان باز هم صفحه نمایشی 5.0 اینچی از نوع LCD را انتخاب خواهند کرد. در کنار صفحه نمایش، بسیاری از ویژگی‌های فنی این موبایل همانند نسل قبلی بوده و هواوی باز هم تراشه مدیاتک MT6737М با پردازنده هشت هسته‌ای را در کنار 1 گیگابایت رم، باتری 2 هزار و 200 میلی‌آمپر ساعتی و بلوتوث 4.0 به کار خواهد گرفت.

علی‌رغم قیمت پایین، خوشبختانه هواوی وای 3 2018 ضمن پشتیبانی از شبکه 4G، به اندروید 8.1 اوریو تجهیز می‌شود تا علاوه بر پشتیبانی از پروژه تربل گوگل، بهره‌مندی از آخرین امکانات سیستم عامل اندروید برای کاربران محصولات ارزان‌قیمت هم امکان‌پذیر باشد.

انتظار می‌رود در نمایشگاه MWC 2018 شاهد معرفی رسمی گوشی جدید هواوی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خخخخ اینم شد گوشى بدرد لایه درز دیوار هم نمیخوره
    😀
    فقط سامسونگ رو عشق است!

  2. خوشگله همین زیاد بدک نیست

  3. بالاخره یه پاینن رده زده زیادم بد نیست والا خوبه

  4. چقدر داغونه نسل اینا گذشته دیگه

  5. هواوی سیستمش اینطوریه که تا میتونه گوشی میده بیرون بالاخره یکیش بگیره
    یا اینکه مجموع فروش گوشی هاش بتونه سرپا نگهش داره
    یه برندی هم مثل ال جی مفید و مختصر گوشی میده میترکونه بازار رو
    اپل هم همینطوره چندتا گوشی داره؟ فروشش جقدره؟