تمسخر سامسونگ توسط هواوی

تمسخر سامسونگ توسط هواوی در آستانه معرفی گلکسی اس 9 !

اگرچه هواوی هیچ برنامه‌ای برای معرفی پرچمدارانش در نمایشگاه MWC 2018 ندارد، اما در تیزری جدید شاهد تمسخر سامسونگ توسط هواوی در آستانه معرفی گلکسی اس 9 هستیم!

معمولا شرکت‌های مختلف، راه‌های گوناگونی را برای ارتباط با مشتریان امتحان می‌کنند که این موضوع می‌تواند حتی با تمسخر رقبا همراه باشد. در همین راستا، مدیران هواوی در جدیدترین ویدیوی خود که توسط شعبه عربی این کمپانی در توییتر منتشر شده، به سیستم دوربین پرچمدار سامسونگ طعنه می‌زنند. آنها با استفاده از عبارت “Cloud 9″، کاربران را ضمن کنار گذاشتن محصولات سامسونگ، به استفاده از دستگاه‌های هواوی با تراشه کایرین 970 و توانایی آنها در تشخیص صحنه‌های مختلف تشویق می‌کنند.

به علاوه، در این تیزر ده ثانیه‌ای، هواوی از عدد 9 که در تیزرهای سامسونگ استفاده می‌شود، برای اولین حرف از هشتگ “DoingWhatTheyCant” به معنی «انجام چیزی که آنها نمی‌توانند» استفاده کرده است. هشتگ “HuaweiAICamera” نیز یادآور سیستم هوش مصنوعی و توانایی‌های تراشه کایرین 970 در گوشی های سری میت 10 است.

تمسخر سامسونگ توسط هواوی بابت ویژگی خاصی که محصولات سامسونگ ندارند، می‌تواند بازی جذابی برای بازاریابی باشد. اما بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که سایر رقبا همچون سونی، از گوشی های سری اکسپریا در سال 2012 مشغول استفاده از قابلیت‌های تشخیص صحنه هستند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

تیزر ده ثانیه‌ای تمسخر سامسونگ توسط هواوی