تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S9

قیمت و تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S9 تحت اپراتور T-Mobile اعلام شد

قیمت و تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S9 تحت اپراتور T-Mobile اعلام شد. بر اساس آن می‌توان درباره زمان عرضه نسخه جهانی سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) نتیجه‌گیری کرد.

اکنون که سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی شده‌اند، این شرکت باید رفته رفته برنامه‌ عرضه آن‌ها را مشخص کند. پرچمداران این شرکت همانند همیشه به صورت مستقیم به مشتریان به فروش رسیده و یا به صورت قراردادی و تحت اپراتورهای مختلف در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

T-Mobile یکی از نخستین اپراتورهایی بود که با گذشت زمانی کوتاه از رونمایی رسمی این دو گوشی، تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را مشخص کرد. پیش ثبت نام آن‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S9

پیش ثبت نام گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از روز اول مارس (دهم اسفند) آغاز می‌شود. تاریخ عرضه آن‌ها نیز شانزدهم همین ماه (بیست و پنجم اسفند) خواهد بود. در همین روز، خرید پرچمداران جدید سری S سامسونگ از MetroPCS نیز امکان‌پذیر است.

این اپراتور هر دو گوشی را تحت برنامه Equipment Installment خود به صورت اقساط ماهیانه 30 دلاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگرچه مدل پایه به پرداخت پیش قسط نیازی ندارد، اما در صورت تمایل به دریافت مدل پلاس باید 120 دلار به عنوان پیش پرداخت ارائه کنید. گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در رنگ‌های مشکی، آبی مرجانی و ارغوانی به فروش خواهند شد.