تمام رنگ های گلکسی اس 9

با رنگ های گلکسی اس 9 آشنا شوید؛ کدام رنگ مناسب شماست؟

اگر به فکر خرید گوشی های جدید سامسونگ افتاده‌اید، ما در این مقاله شما را با تمام رنگ های گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) آشنا خواهیم کرد. در ادامه با بررسی این رنگ های جدید با ما همراه باشید.

دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ از نظر طراحی شاید نسبت به نسل پیشین خود چندان زیاد هم متفاوت نباشند، اما یکی از چیزهایی که آن‌ها را با هم متمایز می‌کند در واقع رنگ های آن‌ها است. مشکی Midnight، ارغوانی Lilac، آبی Coral و خاکستری Titanium تمامی رنگ های گلکسی اس 9 و بادر بزرگ‌تر آن هستند و به جز مشکی، ما تمامی آن رنگ‌ها را برای نخستین بار است که در گوشی های سامسونگ می‌توانیم ببینیم.

حال در این مقاله ما قصد داریم به واکاوی در این 4 رنگ بپردازیم و اطلاعاتی از آن‌ها را در اختیار شما قرار دهیم که می‌تواند به خرید شما کمک کند.

رنگ مشکی Midnight

تمام رنگ های گلکسی اس 9

سامسونگ سالیانی است که گوشی هایی به رنگ مشکی تولید می‌کند و گلکسی اس 9 نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. این یک رنگ جذاب بدون هرگونه درخشش اضافی است. فریم فلزی آن حالا بیشتر رنگ خاکستری به خود گرفته تا به طور کلی، شیشه پشتی مشکی آن متفاوت از گلکسی اس 8 باشد. در واقع آن حالا بیشتر شبیه به گلکسی اس 7 مشکی شده است.

این رنگ مناسب کیست؟

اگر میخواهید احتیاط کنید، رنگ مشکی، مناسب‌ترین در بین تمام رنگ های گلکسی اس 9 است. آن بهتر از سایر رنگ های روشن‌تر می‌تواند خط و خش را نشان ندهد و گوشی شما نیز در هر جایی توجه اضافی را به خود جلب نمی‌کند. به هر حال اگر می‌خواهید یک قاب حتما برای گوشی خود بی‌اندازید، مشکی ساده‌ترین رنگ برای شما خواهد بود و البته بهترین رنگ برای زمانی است که قصد دارد در آینده گوشی خود را بفروشید.

رنگ ارغوانی Lilac

تمام رنگ های گلکسی اس 9

ارغوانی Lilac یا یاسی یک رنگ جدید در بین رنگ های گلکسی اس 9 است و تا جای رنگ Orchid Gray را در گلکسی اس 8 می‌گیرد. این رنگ به مراتب بازتابندگی بیشتری داشته و رنگ عمیق‌تری است. علاوه بر این حساسیت بیشتری به تغییر رنگ در شرایط نوری مختلف دارد. این بدان معناست که زیر نور کم آن به رنگ بنفش عمیق در می‌آید و در شرایط نور زیاد نیز به صورتی مایل به خاکستری شبیه خواهد بود. فریم فلزی آن بسته به نور، بنفش یا صورتی ملایم است. از بین هر چهار رنگ، ارغوانی Lilac بیشترین توجه را به خود جلب خواهد کرد. زیرا گوشی های بنفش زیادی در بازار وجود ندارد و بازتابندگی بالای بدنه نیز به نوبه خود جذاب است.

این رنگ مناسب کیست؟

اگر به دنبال یک گوشی بی‌نظیر هستید و می‌خواهید با گذاشتن آن بر روی میز نهارخوری در آشپزخانه با دیگر اجزای روی آن اشتباه نگیرید، توصیه ما به شما خریداری رنگ ارغوانی این گوشی است. ما بر این باوریم که این رنگ، می‌تواند کمترین فروش را در بین تمام رنگ های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس داشته باشد؛ پس شما برای مدت‌ها می‌توانید یک گوشی کم نظیر و کمیاب را در دست داشته باشید.

رنگ آبی Coral

تمام رنگ های گلکسی اس 9

برخلاف اسمش، اما آبی Coral شبیه به سایر گوشی های آبی سامسونگ نیست، بلکه بیشتر به یک آبی پودری شکل شبیه است. من آن را یک گوشی خاکستری می‌دانم که کمی آبی روشن نیز به آن اضافه شده باشد. زمانی که در محیط‌های کم نور قدم می‌زنید، شما نمی‌توانید آن را از یک مدل خاکستری Titanium تشخیص دهید. فریم فلزی آن کمی با سایه نرم آبی همراه است، اما همچنان من در مورد رنگ این گوشی نظرم تغییر می‌کند. این رنگ نیز می‌تواند بازتابندگی رنگ ارغوانی را به همراه داشته باشد.

این رنگ مناسب کیست؟

آبی Coral یک انتخاب مناسب بین رنگ مشکی و ارغوانی است. گاهی اوقات آن ساده و گاهی شیک و جذاب  است، اما در زیر نور درست آن می‌تواند از خودش بازتاب داشته و آبی‌تر به نظر برسد. Coral Blue یک رنگ زیبا و پیچیده است که شما نمی‌توانید آن را با هر چیز دیگری مقایسه کنید.

رنگ خاکستری Titanium

تمام رنگ های گلکسی اس 9
خاکستری اقتصادی‌ترین گزینه در بین تمام رنگ های گلکسی اس 9

خاکستری تیتانیوم یک رنگ ساده بدون هرگونه گرایش به رنگی دیگر نظیر آبی Coral و ارغوانی Lilac است. آن فقط خاکستری است و زمانی که در شرایط نوری کم و زیاد به آ نمی‌نگریم آن فقط کمی روشن‌تر یا تیره‌تر می‌شود. در روشنایی روز آن بیشتر شبیه به مدل Coral Blue است. فریم فلزی آن به رنگ خاکستری خالص درآمده که به نظر طبیعی‌ترین رنگ فلز است و نگاه صنعتی‌تری بر روی این مدل نسبت به سه مدل دیگر می‌شود.

این رنگ مناسب کیست؟

خاکستری Titanium در آمریکا عرضه نخواهد شد، پس اگر ساکن آن منطقه هستید باید این رنگ را از لیست خرید خود دربیاورید. اما اگر در کشور شما عرضه می‌شود، اگر علاقه‌ای به رنگ مشکی ندارید و نمی‌خواهید رنگ‌های روشن آبی و ارغوانی را تست کنید،‌ خاکستری می‌تواند گزینه خوبی پیش روی شما باشد.