رجیستری گوشی های سامسونگ

اعمال رجیستری گوشی های سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

در حالی که با اعلام مسئولان، اجرای طرح رجیستری گوشی های سامسونگ به سال آینده موکول شده است، مدل‌های جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به محض آغاز فروش، مشمول رجیستری خواهند شد.

طرح رجیستری از آذرماه 1396 به طور رسمی وارد فاز اجرایی شد و در چند مرحله، گوشی های اپل، بلک بری، موتورولا، گوگل و ال جی مشمول این طرح شدند. در جدیدترین مرحله نیز قرار است طرح رجیستری برای گوشی های نوکیا، سونی، هواوی و تکنو تا چند روز آینده اجرا شود. در حالی که همه منتظر شروع رجیستری برای گوشی های سامسونگ بودند، وزیر ارتباطات اعلام کرد که محصولات این برند پرطرفدار به دلیل سهم بالا در بازار ایران و جلوگیری از تاثیرات منفی بر روی مصرف کننده نهایی، در سال آینده وارد طرح می‌شوند.

رجیستری گوشی های سامسونگ به دو مدل جدید محدود شد

با این وجود که فعلا خبری از رجیستر شدن گوشی های سامسونگ نخواهد بود، اکنون اعلام شده است که گوشی های جدید این برند یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به محض ورود به بازار ایران مشمول رجیستری خواهند شد. در فاز اول رجیستری نیز چنین اتفاقی برای گوشی‌های جدید اپل رخ داده بود و با معرفی شدن آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس، این محصولات بلافاصله مشمول رجیستری شدند.

رجیستری گلکسی اس 9

گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2018) معرفی شدند و هنوز فروش جهانی آن‌ها آغاز نشده است. فعلا مشخص نیست گوشی های جدید سامسونگ چه زمانی وارد بازار ایران بشوند، اما ممکن است پس از فروش جهانی این گوشی‌ها، شاهد ورود قاچاق تعداد محدودی از آن‌ها به کشورمان باشیم. بنابراین از همین الان طرح رجیستری گوشی های سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس آغاز شده، ولی سایر گوشی های سامسونگ از سال آینده و تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد، مشمول رجیستری می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بنظر با عقل جور در میاد کاملا

  2. ? یعنی قیمتش میره بالای ١.۵ میلیون؟ ارزش نداره