ایسوس زنفون 5 لایت

ایسوس زنفون 5 لایت (Asus ZenFone 5 Lite) معرفی شد

ایسوس زنفون 5 لایت (Asus ZenFone 5 Lite) با چهار دوربین در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد. در ادامه نگاهی به مشخصات، امکانات و قیمت ایسوس زنفون 5 لایت خواهیم داشت.

بعد از معرفی پرچمداران شرکت‌های بزرگ حوزه تلفن های همراه، لحظاتی پیش کنفرانس اختصاصی ایسوس هم در کنگره جهانی موبایل بارسلون برگزار شد تا علاقه‌مندان با نسل جدید گوشی های هوشمند این کمپانی تایوانی آشنا شوند.

ایسوس زنفون 5 لایت

گوشی های خانواده زنفون 5 ایسوس شامل سه مدل جدید می‌شود که زنفون 5 لایت، مدل رده پایین در میان آنها بوده و با نام “Zenfone 5Q” در بازار آمریکا عرضه می‌شود. این گوشی موبایل به دوربین دوگانه در هر دو بخش پشتی و جلویی مجهز شده که سنسور دوربین دوم در هر کدام از سیستم‌ها با زاویه دید گسترده 120 درجه ساخته شده است. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی با سنسور IMX376 سونی در بخش جلویی، مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده دارند.

یکی از موارد جذاب در مورد ایسوس زنفون 5 لایت که احتمالا متوجه آن شده باشید، حاشیه‌های کم بخش جلویی است؛ به گونه‌ای که نسبت صفحه به بدنه این گوشی 6 اینچی و +FHD، به 80.3 می‌رسد. همچنین عدم وجود فضای کافی برای تعبیه اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی سبب شده سازندگان آن را در بخش پشتی تعبیه کنند.

ایسوس زنفون 5 لایت

ایسوس زنفون 5 لایت حداقل در دو مدل با تراشه‌های اسنپدراگون 430 و اسنپدراگون 630 به فروش خواهد رسید و خریداران می‌توانند از میان دو پیکربندی مختلف با 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، یکی را انتخاب کنند. به علاوه، یک باتری 3 هزار و 300 میلی‌آمپر ساعتی که در زنفون 5 هم به کار گرفته شده نیز نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با گوشی جدید ایسوس می‌توان به سه خشاب برای قرار دادن دو سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی، پشتیبانی از NFC و استفاده از شیشه منحنی 2.5D در هر دو بخش جلویی و پشتی اشاره کرد.

ایسوس زنفون 5 لایت قرار است در ماه مارس (اسفند یا اوایل فروردین) در سه رنگ قرمز (Rouge Red)، مشکی (Midnight Black) و سفید (Moonlight White) به فروش رسد.

عکس های ایسوس زنفون 5 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی شبیه آنر هفت ایکسه