پرچمدار سال 2019 سامسونگ

آیا گلکسی اس 10 نام پرچمدار سال 2019 سامسونگ است؟

گلکسی اس 10 (Galaxy S10)، بر اساس روالی که تاکنون درباره نام‌گذاری پرچمداران پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا مشاهده کرده‌ایم، نام پرچمدار سال 2019 سامسونگ خواهد بود. اما رییس بخش موبایل سامسونگ گفت احتمال عدم عرضه گوشی گلکسی اس 10 وجود دارد!

بر اساس جدیدترین شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند، ممکن است سامسونگ برای معرفی پرچمداران جدید خود در سال 2019، نحوه نام‌گذاری آن‌ها را تغییر بدهد. امسال شاهد نهمین نسل از گوشی های سری S بودیم، به همین دلیل امسال و بعد از معرفی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، برخی تصور کردند در ادامه روال نام‌گذاری قبلی، نام پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی اس 10 خواهد بود.

اما برخی شایعات این موضوع را رد کردند. در ادامه خود شرکت نیز خبر تغییر نام پرچمدار سال 2019 سامسونگ را تایید کرد. رییس بخش موبایل سامسونگ در گفتگو با خبرنگاران طی نمایشگاه MWC 2018 اعلام کرد احتمالا این شرکت، نام پرچمدار سال 2019 خود که را تغییر خواهد داد، محصولی که اکنون با نام گلکسی اس 10 شناخته می‌شود.

این نخستین مرتبه‌ای نیست که چنین شایعه‌ای به گوش می‌رسد، اما برای اولین دفعه شاهد نظر دادن یک مقام مسئول بلند پایه در ارتباط با آن هستیم. البته رییس بخش موبایل سامسونگ نیز از احتمال این کار خبر داده و هنوز قطعیتی وجود ندارد، به همین دلیل بعید نیست پرچمدار سال 2019 سامسونگ در نهایت با نام گلکسی اس 10 معرفی شود!

احتمالا گلکسی اس 10 نام پرچمدار سال 2019 سامسونگ نخواهد بود

به گفته رییس بخش موبایل این غول کره‌ای، اگرچه سامسونگ به استفاده از برند گلکسی برای گوشی های هوشمند خود پایبند خواهد ماند، اما احتمال تغییر پسوند S برای نام‌گذاری پرچمداران آن وجود دارد. همانند روال پیشینی که برای تمامی پرچمداران سامسونگ تا امروز اتفاق افتاده است، با توجه به معرفی مدل‌های جدید، انتشار اخبار و شایعات مربوط به مدل‌های سال آینده به زودی آغاز خواهد شد. به همین دلیل باید رفته رفته خود را برای شنیدن اخبار بیشتر پیرامون پرچمدار سال 2019 سامسونگ آماده کنیم.