ظرفیت رم سونی اکسپریا XZ2

ظرفیت رم سونی اکسپریا XZ2 در برخی بازارها 6 گیگابایت است

اسناد تازه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد ظرفیت رم سونی اکسپریا XZ2 در برخی مناطق 4 و در برخی 6 گیگابایت است. اگر شما هم می‌خواهید بدانید رم این گوشی در محل زندگی شما چه ظرفیتی دارد، این پست می‌تواند کمکتان کند.

روز گذشته گزارش جذابی در ارتباط با گوشی پرچمدار تازه معرفی شده شرکت سونی منتشر شد که خبرهای جالبی را در مورد ظرفیت رم سونی اکسپریا XZ2 می‌داد. حال امروز اسناد دیگری نیز یافت شده است که می‌تواند به آن گزارش رنگ و بوی واقعیت ببخشد. همانطور که احتمالا می‌دانید، پیشتر اعلام شده بود که نسخه بین‌المللی سونی اکسپریا ایکس زد 2 از یک رم 4 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. حال این گزارش ادعا می‌کند که اگر قصد داشته باشید این گوشی را در آمریکا، بریتانیا و کانادا خریداری کنید، ظرفیت رم آن 2 گیگابایت بیشتر، یعنی در کل 6 گیگابایت خواهد بود.

در اصل، ظرفیت رم سونی اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact قرار بود ابتدا در مناطقی همچون هنگ کنگ و تایوان 6 گیگابایت باشد. اما ما با سر زدن به سایت رسمی سونی و رفتن به صفحه مخصوص مناطق آمریکا، بریتانیا و کانادا دریافتیم که در فهرست مشخصات، جلوی ظرفیت رم سونی اکسپریا XZ2 در آن‌ها نیز دریافتیم که عدد 6 درج شده است. اگرچه این ظرفیت در مدل XZ2 Compact فارغ از محل زندگی شما، از هر بازاری که گوشی را خریداری کنید همچنان 4 گیگابایت خواهد بود.

ظرفیت رم سونی اکسپریا XZ2 در ایران 4 گیگ خواهد بود؟

بنابراین تا این‌جای کار باید گفت که این گوشی با یک رم 6 گیگابایتی در مناطق هنگ کنگ، تایوان، آمریکا، بریتانیا و کانادا به عرضه درخواهد آمد و این زنگ خطری برای طرفداران سونی ساکن کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای آسیایی خارج از این لیست است. با این حال، از آنجایی که کمتر از 24 ساعت است که این منابع جدول مشخصات فنی گوشی های جدید سونی را تغییر داده‌اند، ما همچنان باید منتظر خود سونی بمانیم تا با یک جواب قاطع و واضح این مسئله را یک بار برای همیشه روشن کند. اگر اطلاعات بیشتری به دست ما رسید، شما را نیز از آن مطلع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا خود سونی پس موقع معرفی نگفت