دوربین هواوی پی 20 پلاس

تیزر جدید دوربین هواوی پی 20 پلاس و اشاره به قدرت عکاسی در شب

یک عکس متحرک از طرف هواوی منتشر شده که نشان از قدرت بالای دوربین هواوی پی 20 پلاس دارد. این گوشی به لطف دوربین سه گانه و یاری گرفتن از هوش مصنوعی، هیچ واهمه‌ای از تاریکی نداشته و تصاویر شفافی را در شب ثبت خواهد کرد.

ما اینک می‌دانیم که هواوی قید رونمایی از پرچمداران خودش در کنگره جهانی موبایل بارسلونا را زد تا آن‌ها را در یک رویداد جداگانه، 7 فروردین ماه و در شهر پاریس رونمایی کند. توجه ویژه رسانه‌ها بر روی سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس باعث شد تا این کمپانی چینی، رونمایی از نسل جدید گوشی های سری P خودش را به تاخیر بی‌اندازد. این یک حرکت هوشمندانه بود. گفته می‌شود گوشی های هواوی پی 20 پیش رو، یکی از قدرتمندترین و جذاب‌ترین گوشی های هوشمند در سراسر جهان خواهند بود. ما در مورد قابلیت‌های این محصولات زیاد شنیده‌ایم. امروز نیز بار دیگر یکی از قابلیت‌های مهم این محصول رسما تایید شد.

به گفته‌ی یکی از مدیران شرکت هواوی، گوشی های هواوی پی 20 و پی 20 پلاس از هیچ تاریکی واهمه ندارند. علاوه بر این، تصویر گیفی که در زیر قابل مشاهده است، برج ایفل را در شب نشان می‌دهد،‌ اما شما می‌توانید برج را با وضوح خیلی بالا، روشنایی مناسب و بسیار زیبا مشاهده کنید. این یک نمونه از مجموعه پوسترهایی است که نشان می‌دهد تجربه عکاسی در شب با دوربین هواوی پی 20 پلاس فوق‌العاده عالی خواهد بود.

دوربین هواوی پی 20 پلاس

نکته: به علت حجم زیاد فایل گیف، ممکن است نمایش آن کمی با تاخیر انجام شود

فقط دوربین هواوی پی 20 پلاس سه گانه است

پیشتر نیز بر روی پاکت دعوتنامه شرکت هواوی عبارت “See Mooore With AI” مشاهده می‌شد که نشان دهنده دوربین سه گانه پشتی این گوشی است. ما می‌دانیم که این گوشی از نخستین تراشه مجهز به واحد پردازش عصبی جهان بهره‌مند است. به لطف این واحد پردازشی مجزا، عملکردهای هوشمندانه به شکل حرفه‌ای‌تری در گوشی ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بنابراین، با دوربین هواوی پی 20 به لطف 3 لنز و هوش مصنوعی می‌توانید از تمام ظرفیت یک گوشی هوشمند برای عکاسی در بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوید.

البته در نظر داشته باشید که نسخه اصلی هواوی پی 20 از دوربین دوگانه بهره‌مند است و این دوربین سه گانه تنها مختص مدل پلاس آن خواهد بود. این گوشی از سه لنز 12 مگاپیکسلی (رنگی) + 16 مگاپیکسلی (سیاه و سفید) و 16 مگاپیکسلی (تله فوتو) برخوردار است که ترکیب آن‌ها یک دیافراگم f/1.8 و تثبیت اپتیکال عکس را به ارمغان میاورد. جدای این، صفحه نمایشگر مدل اصلی پی 20 5.7 اینچی و مدل پی 20 پلاس 6 اینچی است. ظرفیت باتری مدل پلاس نیز 4000 میلی‌آمپر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. همه دنیا فهمیدن هواوی چقدرقدرت داره

  2. تو خواب بتونی اس 9 رو شکست بده چینی کوچولو

  3. بد نیست خوشم میاد هواوی خوب داره خودشو تو دل مردم جا میکنه

  4. بهترین دوربین مال سامسونگه الان این چی میگه این وسط

  5. دمش گرم توی فیلتر کردن نور اضافه حرف نداره

  6. وجدانا به سامسونگ و دوربین گلکسی نمیشه گیر داد