فروش سیم کارت های خارجی

تصویب ضوابط فروش سیم کارت های خارجی در ایران

ضوابط فروش سیم کارت های خارجی در ایران اعلام شد. کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دستورالعمل جدیدی را در رابطه با فروش سیم کارت های تلفن همراه خارجی، تصویب کرده است.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 270 خود با توجه به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص اجرای مصوبه شماره 8 جلسه شماره 167 خود، ضوابط فروش سیم کارت های خارجی در داخل کشور را به‌روزرسانی و اصلاح کرده است.

شرایط اخذ مجوز برای فروش سیم کارت های خارجی

طبق این مصوبه جدید که به اصلاح بند 2 ماده 6 مصوبه شماره 8 جلسه 167 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مربوط می‌شود، متقاضیان باید برای صدور مجوز فروش سیم کارت خارجی، موافقت ارائه‌کننده اصلی یا نمایندگی اعطا شده توسط ارائه‌کننده اصلی را به تایید رگولاتوری کشور مربوطه برسانند. همچنین تاییدیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور، مبنی بر اصالت تاییدیه رگولاتوری و ارائه‌کننده اصلی نیز باید در نهایت اخذ شده و به همراه ترجمه رسمی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه شود.

در مصوبه جدید این کمیسیون در رابطه با دستورالعمل فروش سیم کارت های خارجی در ایران ، تاکید شده که در تاییدیه رگولاتوری کشور مربوطه، علاوه بر تایید فعالیت و معرفی ارائه‌کننده اصلی و تایید نمایندگی اعطا شده به متقاضی از سوی ارائه‌کننده اصلی، باید عدم پوشش رادیویی در چارچوب مقررات اتحادیه جهانی مخابرات یا ITU، گستره جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از سوی ارائه‌کننده اصلی سرویس نیز تضمین و تعهد داده شود.

همچنین ارائه‌کننده خدمات فروش سیم کارت های خارجی در ایران باید اجازه فعالیت مشابه در کشور خود را به اپراتورهای متقاضی کشور جمهوری اسلامی ایران اعطا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بخریم حداقل این پیامک های بدرد نخور شارژ کم کن ایرانسل نمیاد دیگه

  2. پس بگو میخان مثلا فروش متقابل کنن

  3. ان‌شاءالله سال دیگه [با وای‌فای ماهواره‌ای مفتی] صحبت از سیمکارت (داخلی/خارجی) بی‌مورده

  4. به درده اعماله تروریستی میخوره که
    هزینشو نگفته چند در میاد
    من خودم ۴ تا سیم کارت خارجی دارم