قیمت اچ تی سی یو 12

مشخصات فنی ، زمان عرضه و قیمت اچ تی سی یو 12 لو رفت

قیمت اچ تی سی یو 12 (HTC U12) به همراه جزئیات مربوط به زمان عرضه و مشخصات فنی این گوشی لو رفت. به‌نظر کاربران باید خود را برای یک موبایل متفاوت آماده کنند.

اچ تی سی یکی از شرکت‌های محبوبی است که هیچ تلفن هوشمندی را در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی نکرد. هرچند، از آنجایی که فقط چند ماه از معرفی و عرضه پرچمدار این شرکت ینی +U 11 نمی‌گذرد، چنین تصمیمی چندان هم غافلگیرکننده نخواهد بود. اما حالا یکی از کاربران توییتر با نام کاربری “Ikadmy”، اطلاعاتی کامل از اچ تی سی U12 را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده که در نوع خود جذاب است.

مشخصات فنی اچ تی سی یو 12

بر این اساس، پرچمدار آینده تایوانی‌ها همانند نسل قبل به صفحه نمایشی 6.0 اینچی با نسبت 18:9 و وضوح 2K تجهیز خواهد شد. کاربران می‌توانند این موبایل را همراه با تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه خریداری کنند.

به نظر می‌رسد سرانجام اچ تی سی هم از سیستم دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی استفاده خواهد کرد و محصول جدید این شرکت با دو سنسور 12 مگاپیکسلی که با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، به دست کاربران خواهد رسید. قاب پشتی همچنین میزبان اسکنر اثر انگشت نیز هست. عاشقان سلفی هم می‌توانند تصاویر خود را به کمک دوربینی جلویی 8 مگاپیکسلی ثبت کنند.

گوشی جدید اچ تی سی همراه با رابط کاربری Sense 10 و اندروید اوریو توسعه پیدا می‌کند. علاوه بر این، سازندگان از Edge Sense 2.0 که در واقع نسخه بهبودیافته قابلیت فشاری گوشی های اخیر این شرکت است هم استفاده می‌کنند تا تعامل کاربران با دستگاه افزایش کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این اسمارت فون می‌توان به خشاب هیبریدی سیم کارت (فقط نانو)، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همین‌طور باتری 3980 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 سیستم شارژ سریع کوالکام اشاره کرد.

زمان عرضه و قیمت اچ تی سی یو 12

به گفته “Ikadmy”، قیمت اچ تی سی یو 12 ، 880 دلار بوده و این گوشی از آوریل (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) عرضه خواهد شد. این در حالی‌ست که نسل قبلی با قیمت 929 دلار به فروش رسیده بود. تصور می‌کنید این موبایل جدید تا چه اندازه بر موقعیت HTC در دنیا گوشی های هوشمند تاثیرگذار است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. برندهایی مثل اچ تی سی از فرصتهاشون برای پیشرفت استفاده نکردند. وضعیت بد این برند که کلی کارگز اخراج کرد و شرکتهای مختلفش رو ادغام کرده و عدم معرفی محصولات جدید قابل توجه نشون میده که این برند خوب هم داره از بین میره. به قول مدیر هواوی آینده موبایل دست 3-4 شرکته که به نظرم دو تاشون اپل و ال جی هستند. البته قطعا خود هواوی هم جایی نخواهد داشت.

  2. با این کاهش قیمت مثلا میخواسته بازار گرمی کنه؟؟؟ خخخخ
    تموم دیگه اچ تی سی فیلمش سوخت

  3. گوشی حرفه ای بنظر میاد

  4. واقعا با این قیمت فوق العادست میتونه فروش خوبی داشته باشه

  5. قیمتشم کم کرده میخاد تو بازار صدا کنه ها

  6. اون باتریشو میمرد بیستا اضافه کنه بشه 4000