اسمارت فون جديد نوکيا لومیا 928با بدنه آلومینیومی و فلش زنون در راه است

قرار است بازار ویندوز فون مایکروسافت با کمک پرچم‌دار جدید نوکیا و از طریق شبکه مخابراتی ورایزون به میزان قابل ملاحظه‌ای گسترش یابد. منابع نزدیک به نوکیا به ورج گزارش کرده‌اند که این کمپانی فنلاندی تلفن نوکیا 928 را در ماه آپریل برای شبکه ورایزون عرضه خواهد کرد. این تلفن که پیش از این با نام‌ Laser شناخته می‌شد در واقع نوعی از لومیا 920 است که تغییرات مثبتی در آن اعمال شده است.

لومیا 928 دارای یک فلش ترکیبی LED و زنون (Xenon) است که کیفیت عکس برداری دوربین 8 مگاپیکسلی در نور کم را بهبود می‌بخشد.

لومیا 928 از نظر وزن و ضخامت نسبت به لومیا 920 وضعیت بهتری دارد. براساس اطلاعات غیر رسمی منتشر شده، لومیا 928 حدود 10.2 میلی‌متر ضخامت دارد و انحنای قسمت پشت بدنه آن نیز بیشتر شده است. اما لومیا 928 در کل همانند لومیا 720 ظاهر مستطیل شکل دارد.

از نظر وزن لومیا 928 به مراتب سبک‌تر از لومیا 920 است اما وزن دقیق آن اعلام نشده است. لومیا 928 از نظر پردازنده و حافظه رم شبیه لومیا 920 می‌باشد اما از یک صفحه نمایش 4.5 اینج OLED بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی این تلفن برای شبکه‌های مخابراتی دیگر یا بازارهای جهانی عرضه خواهد شد اما براساس این گزارش لومیا 928 از ماه آینده برای کاربران شبکه مخابراتی ورایزون ارائه می‌شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*