نسخه Enterprise Edition گلکسی اس 9

نسخه Enterprise Edition گلکسی اس 9 و گلکسی ای 8 معرفی شد

نسخه Enterprise Edition گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی ای 8 (Samsung Galaxy A8 2018) رسما معرفی شد. این مدل‌های جدید چه تفاوتی با نسخه استاندارد گوشی های سامسونگ دارند؟

اکتبر سال گذشته بود که سامسونگ، نسخه Enterprise Edition از دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 را معرفی کرد. این تلفن های هوشمند ابتدا در بازار اروپا عرضه شدند. یک ماه بعد، گلکسی نوت 8 با قیمت نسخه معمولی آن در آمریکا به فروش رسید.

حالا این کمپانی کره‌ای، نسخه Enterprise Edition گلکسی اس 9 و گلکسی ای 8 که ابتدا در بازار آلمان عرضه خواهند شد را با قیمت‌های 849 یورو (هزار و 45 دلار) و 499 یورو (614 دلار) معرفی کرده است.

از نظر فنی تفاوت چندانی میان این گوشی های جدید با نسخه‌های معمولی وجود نداشته و آنها با پشتیبانی از دو سیم کارت به دست کاربران می‌رسند، در حالی که مدل‌های مشابه معمولی تنها در دسترس کاربران کشورهای آسیایی است. دیگر تفاوت اصلی و البته اساسی، توسعه پیش‌فرض این گوشی های هوشمند با نسخه Dynamic Edition پلتفرم Knox Configure و همین‌طور Enterprise Firmware Over-the-Air (به اختصار E-FOTA) است.

Knox Configure به مدیران آی تی اجازه می‌دهد تعداد بسیار زیادی از گوشی های سامسونگ را برای موقعیت‌های مختلف یا به منظور انجام عملیاتی خاص پیکربندی کنند، در حالی که E-FOTA امکان نصب هم‌زمان آپدیت‌های فریمور روی تعداد زیادی از گوشی های منتخب از طریق سیستم سازگار Mobile Device Management (به اختصار MDM) را امکان‌پذیر می‌کند.

نسخه Enterprise Edition گلکسی اس 9

آپدیت‌های امنیتی تا چهار سال برای نسخه Enterprise Edition گلکسی اس 9 عرضه می‌شوند

علاوه بر این، سامسونگ ضمن در نظر گرفتن دو ما ضمانت برای محصولات جدید خود، به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای حداقل 4 سال برای گلکسی S9 ارائه خواهد کرد (انتشار ماهانه برای سه سال اول و سپس هر سه ماه یک‌بار برای سال چهارم). گلکسی A8 هم این آپدیت‌ها را برای سه سال متوالی دریافت می‌کند.

محصولات جدید این کمپانی کره‌ای قرار است از آوریل (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) در آلمان عرضه شوند، ولی انتظار می‌رود حداقل یک مدل از آنها (احتمالا گلکسی اس 9)، یک ماه بعد در بازار آمریکا هم به فروش رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا حالا با هم عرضه شدن

  2. سامسونگ واقعا توی نسخه 9 حرفی برای گفتن نداره. فقط قیمتشو برده بالا و دنبال به جیب زدن پوله. به نظرم اگر کسی بخواد پرچمدار خوب بگیره اگر مواردی مثل وی 30 پلاس ال جی رو بگیره از هر نظری براش بهتره چون واقعا کیفیت این گوشی فوق العاده است