والپیپرهای موبایل تاریک

دانلود والپیپرهای موبایل تاریک مخصوص نمایشگرهای OLED و AMOLED

مجموعه‌ای از والپیپرهای موبایل تاریک و دارای پس‌زمینه مشکی را برایتان فراهم کرده‌ایم. اگرچه زیبایی و فایده این والپیپرهای موبایل مشکی در نمایشگرهای OLED و AMOLED بیشتر خواهد بود، اما همه کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

استفاده از والپیپرهای موبایل تاریک و دارای پس‌زمینه مشکی مخصوصا در گوشی های دارای نمایشگرهای مجهز به پنل OLED چندین مزیت دارد. خسته نشدن چشم حین گشت و گذار در رابط کاربری گوشی شاید اصلی‌ترین و مفیدترین مزیت والپیپرهای موبایل مشکی و تیره باشد. ویژگی دیگر آن‌ها، عدم محو شدن آیکون‌ها زیر بخش‌های رنگارنگ تصویر پس‌زمینه است، به طوری که همه ویجت‌ها و آیکون‌های اپلیکیشن‌ها به خوبی دیده شده و قابل تشخیص خواهند بود.

به خاطر ویژگی خاص نمایشگرهای AMOLED، استفاده از والپیپرهای موبایل تاریک در آن‌ها یک ویژگی فوق‌العاده مهم دیگر نیز خواهد داشت. در زمانی که یک پیکسل به رنگی مشکی درمی‌آید، این نوع صفحه نمایش، پیکسل یاد شده را برخلاف صفحه نمایش‌های ال سی دی روشن نخواهد کرد. این کار دو فایده دارد. نخستین ویژگی، نمایش رنگ مشکی واقعی و بسیار جذاب است. مزیت دوم، کاهش فوق‌العاده زیاد مصرف انرژی در نتیجه روشن نشدن پیکسل‌ها است.

با این حال، هر کاربری فارق از نوع نمایشگر گوشی هوشند و یا تبلت خود می‌تواند از این والپیپرهای موبایل تاریک بهره ببرد. در گالری زیر، تمامی تصاویر درون این مجموعه را به نمایش گذاشته‌ایم. دانلود عکس‌های پس‌زمینه در قالب یک فایل زیپ امکان‌پذیر شده است.

گالری والپیپرهای موبایل تاریک