رومینگ نسل چهار ایرانسل

خدمات رومینگ نسل چهار ایرانسل در 50 کشور جهان

خدمات رومینگ نسل چهار ایرانسل (LTE/4G) در 50 کشور دنیا و 68 اپراتور در دسترس مسافران ایرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند قرار گرفته است. پیش از این، خدمات رومینگ نسل 3 ایرانسل نیز در 149 کشور جهان برقرار شده بود.

از این پس، مشترکان ایرانسل امکان استفاده از خدمات رومینگ نسل چهار ایرانسل را در پنجاه کشور جهان دارند. ایرانسل پیش از این نیز گسترده‌ترین شبکه خدمات رومینگ نسل 3 یا 3G را در 149 کشور و با 273 اپراتور برقرار کرده بود. همچنین مشترکان 65 اپراتور از 45 کشور دنیا می‌توانند در زمان سفر به ایران از خدمات رومینگ نسل 4 ایرانسل یا LTE/4G و مشترکان 269 اپراتور از 146 کشور جهان می‌توانند از خدمات رومینگ نسل 3 ایرانسل یا 3G استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل که قصد سفر به خارج از کشور را دارند می‌توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل به نشانی http://irancell.ir/roaming و با جستجوی کشور مورد نظر خود، از برقراری خدمات رومینگ با اپراتورهای کشور مقصد اطمینان حاصل کنند. همچنین مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 1111 ستاره 1 مربع (#1*1111*) از سیم کارت خود و یا با استفاده از نرم افزار ایرانسل من، خدمات رومینگ خود را فعال کنند. علاوه بر آن، امکان دریافت تعرفه‌های رومینگ کشور مقصد با ارسال نام کشور مورد نظر به فارسی یا انگلیسی به شماره 555 برای مشترکان ایرانسل فراهم شده است.

خدمات رومینگ نسل چهار ایرانسل در چه کشورهایی ارائه می‌شود؟

در حال حاضر، خدمات رومینگ نسل چهار ایرانسل در کشورهای ارمنستان، بلژیک، اتریش، دانمارک، آلمان، کره جنوبی، عمان، نروژ، روسیه، آفریقای جنوبی، عربستان، تایوان، ترکیه، سوئد، امارات، کویت، فرانسه، آذربایجان، گرجستان، تایلند، چین، جمهوری چک، مصر، ایتالیا، سریلانکا، تاجیکستان، رومانی، قطر، افغانستان، اسپانیا، هنگ کنگ، لوکزامبورگ، جزایر موریس، اردن، استرالیا، ایسلند، سوئیس، اوگاندا، مجارستان، ژاپن، کامرون، بلغارستان، سنگاپور، قزاقستان، انگلیس، کرواسی، اندونزی، قبرس، نپال و الجزایر به مشترکان ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. my irancell log in

  2. راتیلو همراه اول باید برن بمیرن

  3. ایرانسل اپراتور اول در ایران

  4. دمش گرم فکرنمیکردم توی فراسنه و اروپا هم پشتیبانی بشه